Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 120,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Коломийська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04054334 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kolrada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталя Геник |
| Телефон: | +380343347571 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 78203, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1 |
0 |
Замовником встановлено вимогу у тендерній документації обов’язок подання Учасником тендерної пропозиції відповідно до частини третьої статті 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Учаснику необхідно завантажити до електронної системи закупівель документи тендерної пропозиції у формі електронних документів із накладенням КЕП/УЕП на кожний документ або скан-копії документів, які повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями) або на кожен електронний документ окремо потрібно накласти КЕП/УЕП
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.