Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 300,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 21084076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бугайко |
| Телефон: | +380362633342 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
0 |
1.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1. Розділу III. Тендерної документації передбачено, що учасниками подаються документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (юридичної особи): для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників (чи іншого органу), статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) із змінами (у разі їх наявності). У разі, якщо учасник здійснює діяльність без статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює), у складі тендерної пропозиції учасник подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів тощо; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Документи тендерної пропозиції підписані начальником відділу обслуговування бізнес клієнтів Курочкою Ю.О. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довіреність начальника відділу обслуговування бізнес клієнтів Курочки Ю.О. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довіреність начальника відділу обслуговування бізнес клієнтів Курочки Ю.О. 2.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1. Розділу III. Тендерної документації передбачено, що учасники подають тендерну пропозицію згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. Додатком № 3 до Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція має містити інформацію про “контактний мобільний телефон керівника”. Додатком № 3 до Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція має містити інформацію про “кількість” послуг. Оголошенням про проведення відкритих торгів визначено кількість послуг “2”. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Тендерна пропозиція № 1 від 29.01.2024 не містить інформації про “контактний мобільний телефон керівника”. Тендерна пропозиція № 1 від 29.01.2024 містить інформацію про “11 послуг”, а не “2 послуги”. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скориговану тендерну пропозицію в частині зазначення інформації про “контактний мобільний телефон керівника” та зазначення “2 послуг” замість “11 послуг”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.