Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 162 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 810,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва |
ЄДРПОУ: | 23379143 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Рубцова Жанна |
Телефон: | 380667844229 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04202, Україна, Київська область,Київ, проспект Литовський, буд 8 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" Відповідно до вимог п.1.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Учасник повинен надати форму «Тендерна пропозиція» (відповідно до Додатку №1), заповнивши графи відповідно до встановленої форми. В наданій учасником формі «Тендерна пропозиція» (файл «тендерна пропозиція.pdf») невірно заповнено інформацію в графах «Місячна вартість послуг Без ПДВ» та «Сума грн. без ПДВ» Необхідно: усунути зазначену невідповідність та привести форму «Тендерна пропозиція» у відповідність з вимогами ТД та із інформацією, що надано учасником в електронній формі цінової пропозиції. 2. Відповідно до вимог п.6 Додатку №7 тендерної документації учасник надає заповнений (у частині вимог до Учасника) та підписаний Проект договору згідно Додатку №5 до тендерної документації. В наданому учасником погодженому Проекті договору невірно заповнено інформацію в Додатку №1 до Проекту договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ» в графах «Місячна вартість послуг» та «Сума грн. без ПДВ.» Необхідно: усунути зазначену невідповідність та заповнити Додаток №1 до Проекту договору у відповідність з вимогами ТД та із інформацією, що надано учасником в електронній формі цінової пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.