Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2023, 23:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-03-2023, 23:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-03-2023, 00:00
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: [email protected] ; З питань, які стосуються технічної специфікації - Калінін Олександр Олександрович – в.о. начальника служби інформаційних технологій, тел.0735217699, e-mail: [email protected] 4. 1 Вид предмета закупівлі: послуги 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з надання фіксованого та мобільного зв’язку 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) : «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних», за кодом ДК 021:2015 - 64210000-1 7. Кількість товарів, робіт послуг: Одна послуга 8. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Одеська обл., 68001, м. Чорноморськ, вул. Праці,6, ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ» 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2023 року 91. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Послуги за Абондоговором надаються на умовах «Післяоплата». У разі надання Послуги на умовах попередньої оплати Абонент вносить плату за Послуги до початку фактичного отримання Послуг. Тарифікація Послуг здійснюється Оператором відповідно до Тарифів, зазначених у Додатку №1 до Договору, який є його невід’ємною частиною. Тарифи встановлені Договором діють протягом всього терміну дії Договору. 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 400 000,00 (чотириста тисяч грн 00 коп) грн без ПДВ. 101. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 102. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 11. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 111 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 12. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.03.2023 о 15-00 год. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 14. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 151. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 16. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 17. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 18. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен, бути посвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з роботами (послугами, товарами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне.
ID закупівлі: bf4e6e6171ff46ba9eb5885aae538785
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 400 000,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
Контактна особа: | Михайліна Ірина Василівна |
Телефон: | 0487388177 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЛАЙФСЕЛЛ" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: 1.Відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник, для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати підписану уповноваженою особою Учасника Довідку, за зразком № 1, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, ідентифікаційний код, номер, дата укладання, предмет цього договору) з обов’язковим доданням договору в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору, документу(ів), що підтверджує(ють) факт повного виконання послуг за цим договором (акти виконаних робіт, акти наданих послуг тощо) та позитивного листа-відгуку (не менше 1) від замовника, що наведений в даній довідці (крім ДП «МТП Чорноморськ»), в якому обов’язково повинна бути зазначена інформація щодо надання послуг. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на вивіз твердих відходів. Учасником надано аналогічний договір №205291958 від 16.09.2022 року але не надано документу(ів), що підтверджує(ють) факт повного виконання послуг за цим договором та позитивного листа-відгуку від замовника, що наведений в даній довідці, в якому обов’язково повинна бути зазначена інформація щодо надання послуг. 2. Відповідно до вимог п.1 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації щодо підтвердження повноважень посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції повинен надати, крім іншого6 - рішення засновників підприємства та/або наказ про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника (у разі підписання керівником); - довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та рішення засновників підприємства та/або наказ про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника). Учасником надано дві довіреності на уповноважених осіб Шинкар О.В. та Жук М.О., але не надано рішення засновників підприємства на призначення Шинкар О.В. та рішення засновників підприємства та наказ про призначення Жук М.О. Також не надано рішення засновників підприємства та наказ про призначення керівників, які надали довіреності. 3. Відповідно до вимог п.5 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, повинен надати Статут (зі змінами в разі наявності) або інший установчий документ Учасника в останній (чинній) редакції. У разі державної реєстрації юридичної особи, або державної реєстрації змін до установчих документів учасника після набрання чинності законом України від 26.11.2015 № 835-VІІІ, такою особою надаються відомості про код доступу (із зазначенням дати його отримання) про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України). В порушення цих вимог тендерної документації Учасником не надано Статут та відомості про код доступу про результати надання адміністративних послуг. 4. Відповідно до вимог п.13 Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник на виконання вимог пункту 44 Особливостей, повинен надати довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю, за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. В порушення цих вимог тендерної документації, Учасником зазначена довідка не надана. 5. Відповідно до вимог п.2 Додатку 4/1 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує відповідність поданої тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним вимогам) наступними інформацією та документами: - скріншоти чи фото-роздруківки системи самообслуговування через WEB інтерфейс, які підтверджують наявність функціоналу позначеного ** у Таблиці 1 Додатку 4 до Тендерної документації. Учасником зазначені документи не надані. Умова щодо надання Учасником зазначеної довідки встановлена в технічних вимогах до предмета закупівлі, проте, оскільки ця інформація не є такою, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, її відсутність не можна вважати невідповідністю технічній специфікації, тому дана невідповідність підпадає під дію п.40 Особливостей та підлягає виправленню. - гарантійний лист за підписом керівника або уповноваженої посадової особи Учасника щодо вжиття Учасником заходів із захисту довкілля під час надання послуг за предметом закупівлі та дотримання Учасником положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. В порушення цих вимог тендерної документації, Учасником надано довідку про відповідність запропонованого товару а не послуг вимогам чинного законодавства із захисту довкілля. Умова щодо надання Учасником зазначеного гарантійного листа встановлена в технічних вимогах до предмета закупівлі, проте, оскільки ця інформація не є такою, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, її відсутність не можна вважати невідповідністю технічній специфікації, тому дана невідповідність підпадає під дію п.40 Особливостей та підлягає виправленню. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.