Закупівлю оголошено - 15-03-2023, 16:36. Дата останніх змін - 07-04-2023, 00:01

Послуги служби коротких повідомлень (послуги розсилки Viber-повідомлень, SMS-повідомлень та Flash-Call викликів)

Закупівля:UA-2023-03-15-011509-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-03-15-003690-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-03-2023, 16:36
по 21-03-2023, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-03-2023, 16:00
по 24-03-2023, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-03-2023, 09:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-03-2023, 00:00

Місце надання послуг: 04116, м.Київ, вул. Шолуденка, 1. Виконавець передає повідомлення на телефонні номери осіб, які є побутовими споживачами Замовника, шляхом відправки їм повідомлень у Viber/SMS та дзвінків Flash Call, згідно алгоритму описаному технічних умовах (додаток 2 до документації закупівлі) та/або проекту договору Кількість: 4 послуги передачі повідомлень: - 6 929 461 штук Viber-повідомлень по території України (70% сервісні, 30% рекламні) - 400 штук міжнародних сервісних Viber-повідомлень - 8 439 279 штук SMS-повідомлень по території України - 5 000 000 штук Flash-Call виклики по території України

ID закупівлі: d9eb3056fec54450ad57fc682df93c60

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:6 296 357,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:31 481,79 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України»
ЄДРПОУ:40121452 Досьє YouControl
Контактна особа:Оксана Дроненко
Телефон:+380445370564
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
04116, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 1
0


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
ЗАМОВНИК оплачує Послуги ВИКОНАВЦЯ протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання представниками СТОРІН Акта приймання-передачі наданих Послуг.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
31 481,79 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:4bc74e7755d0d6213f1c5dfd9c9a7addeeb78980;SHA2-384:dcc16bd1f698e73e47a038a19dd24828a43c82aa2a2b21451a2e34da2a4ad991c3fa2e7700b8327aa2f86d3dcae79ac9;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:15-03-2023, 16:40:27
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-03-2023, 16:36:46
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-03-2023, 16:36:46
Експортовано:15-03-2023, 16:36:46
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-03-2023, 16:36:46
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги служби коротких повідомлень (послуги розсилки Viber-повідомлень, SMS-повідомлень та Flash-Call викликів)

4
послуга
Україна, Відповідно до документації,
по 31-12-2023
64210000-1
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ""ЦЕНТР ГЛОБАЛЬНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ УКРАЇНА""   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АВІАКОНСТРУКТОРА ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО, будинок 8, 04112, Ірина Шененко
Остаточна пропозиція:
6 295 822,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-03-23, 17:56:27
24

1. Відповідно до оголошення про закупівлю послуг, розміщеного в електронній системі закупівель, очікувана вартість закупівлі становить 6 296 357 грн, з ПДВ. Згідно умов документації закупівлі Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та обов’язкового завантаження документів, передбачених документацією. Учасником через електронну систему закупівель подано пропозицію вартістю 6 295 822,8 грн, з ПДВ та завантажено заповнену та підписану пропозицію за формою, наведеною у Додатку 3 до документації. При цьому, згідно наданої форми «ПРОПОЗИЦІЯ» вартість пропозиції складає 7 554 987, 36 грн, з ПДВ, що суперечить інформації, яка міститься в електронній системі закупівель. Учаснику необхідно привести пропозицію у відповідність із ціною, яку надано шляхом заповнення електронної форми в електронній системі закупівель та завантажити оновлений документ. 2. У складі пропозиції надано довідку від 23.03.2023 №05/076 про уповноважених осіб на підписання пропозиції та договору про закупівлю. Вказана довідка (всупереч вимогам п. 1 розділу ІІІ документації закупівлі) не містить інформацію про перелік документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів пропозиції та договору, зокрема таких як: протокол засновників та/або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів пропозиції та договору. Учаснику необхідно привести довідку у відповідність із вимогами документації закупівлі та завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ. 3. У складі пропозиції учасником надано копію довіреності на Шененко Ірину Леонідівну, начальника відділу по взаємодії з клієнтами державного сектору департаменту по взаємодії з клієнтами Товариства. При цьому документах пропозиції посада підписанта – начальник відділу по взаємодії з клієнтами державного сектору департаменту по роботі з клієнтами Товариства. Учаснику необхідно привести документи пропозиції у відповідність із актуальною інформацією щодо посади представника Учасника та завантажити в електронну систему закупівель оновлені документи. 4. У складі пропозиції учасником надано пропозицію не за формою, встановленою Додатком 3 до документації. Зокрема додано колонку щодо ціни одиниці без ПДВ, що суперечить вимогам документації закупівлі, так як Додатком 3 чітко передбачено, що Учасник не повинен відступати від даної форми. Крім того, вказана пропозиція не містить підпису уповноваженої особи учасника та на неї не накладений кваліфікований або удосконалений електронний підпис. Учаснику необхідно привести пропозицію у відповідність із вимогами документації закупівлі, підписати її та завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ. 5. В порушення вимог документації закупівлі (п. 1 розділ ІІІ) пропозиція учасника не містить Лист-згоду з проектом договору про закупівлю, підписаний уповноваженою особою Учасника за формою згідно Додатку 4.1 документації закупівлі. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель лист-згоду з проектом договору про закупівлю за встановленою формою. 6. В порушення вимог документації закупівлі довідка щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (наявність досвіду виконання аналогічного договору) від 23.03.2023 №05/074 не містить інформацію щодо строку закінчення дії аналогічного договору. Учаснику необхідно привести довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору у відповідність із вимогами документації закупівлі та завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-03-23, 17:56:27

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ ""ЦЕНТР ГЛОБАЛЬНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ УКРАЇНА""   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 295 822,80 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ