Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-12-2022, 00:00
Замовник/закупівельник: АТ "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045; АТ Укрпошта в особі Тернопільської дирекції АТ "Укрпошта", місцезнаходження: 46001, м. Тернопіль, вул. Чорновола, 1, ЄДРПОУ 01192220, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
ID закупівлі: 782f5fe828dc42828a362e811b7677ff
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 90 720,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 453,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ТЕРНОПІЛЬСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 01192220 Досьє YouControl |
Сайт: | http://portal.ukrposhta.loc/ |
Контактна особа: | Свідерська Тетяна |
Телефон: | 380507002130 |
E-mail: | sviderska-tv@ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, ВУЛИЦЯ ВЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 1 |
0 |
Керуючись п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, Замовник надсилає учаснику ТОВ "АРГОКОМ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції встановлено невідповідність у документах, наданих на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію п. 1 Додатку 4 та п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», у довідці про аналогічний досвід «Довідка Договора1.pdf» предмет наведеного договору потребує уточнення стосовно визначенню аналогічного договору у розумінні тендерної документації (Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надавалися/надаються послуги до мережі Інтернет), що не відповідає вимогам п.1 Додатку 4 та п.1 Додатку 1 до тендерної документації; 1.2. Пунктом 5 Додатку 4 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника (згідно додатку 5). Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ (файл «Довідка учасник (2).») в якому відсутня інформація про підтвердження того, що Учасник та його кінцевий бенефіціарний власник (власники) не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заход в нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, що не відповідає вимогам п.5 Додатку 4 до тендерної документації; 1.3. Пунктом 6 Додатку 4 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції Витяг* (ПОВНИЙ) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (має бути виданий не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі). Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі – 05.12.2022 р. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Витяг з Опендатабот, що не відповідає вимогам п.6 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: 1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). ***Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надавалися/надаються послуги до мережі Інтернет. 1.2. Уточнені відомості про учасника відповідно форми наведеної у Додатку 5 до тендерної документації. 1.3. Витяг* (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (має бути виданий не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.