Період оскарження умов закупівлі - по 16-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-12-2022, 00:00
Замовник/закупівельник: АТ "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045; АТ Укрпошта в особі Тернопільської дирекції АТ "Укрпошта", місцезнаходження: 46001, м. Тернопіль, вул. Чорновола, 1, ЄДРПОУ 01192220, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
ID закупівлі: b44703aec4774ab2becf62370d07e497
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 32 400,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 162,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ТЕРНОПІЛЬСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 01192220 Досьє YouControl |
Сайт: | http://portal.ukrposhta.loc/ |
Контактна особа: | Свідерська Тетяна |
Телефон: | 380507002130 |
E-mail: | sviderska-tv@ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, ВУЛИЦЯ ВЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 1 |
0 |
ДК 021:2015 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних. Електронні комунікаційні послуги надання доступу до мережі Інтернет через електронні комунікаційні мережі, 2 точки. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-05-017888-a ТОВ Інтелект груп 22.12.2022 ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, Замовник надсилає учаснику ТОВ Інтелект груп повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: документи передбачені Додатком 4 та Додатком 1 до тендерної документації: - в складі тендерної пропозиції наданий документ «Довідка про відповідність кваліфікаційним критеріям» у якій відсутня інформація про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). ***Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надавалися/надаються послуги до мережі Інтернет. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - п.1 Додатку №4 тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно додатку 1 до тендерної документації» та п. 1 Додатку №1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді Довідки у довільній формі, складеною учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір)». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник повинен надати: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). ***Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надавалися/надаються послуги до мережі Інтернет. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.