Період оскарження умов закупівлі - по 21-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-11-2022, 00:00
Закупівля Послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій проводиться на 2023 рік
ID закупівлі: 7f3f2d7a7817433497af605f11151d10
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 128 800 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 644 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 42032422 Досьє YouControl |
Сайт: | https://nszu.gov.ua |
Контактна особа: | Ольга Кулеш |
Телефон: | +380501886210 |
E-mail: | olha.kulesh@nszu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04073, Україна, м. Київ,Київ, пр-т Степана Бандери, 19 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції даного учасника на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. У Додатку №1 до тендерної документації на відповідність кваліфікаційним критеріям було встановлено таку вимогу: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі: 1.1. Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, або за наведеною нижче формою, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування контрагента, - предмету договору, - номеру та дати укладення договору; - контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). 1.2. Надається аналогічний договір, що зазначений у довідці згідно пункту 1.1, та документи, що підтверджують виконання даного договору (акт(и) наданих послуг). *Під аналогічним договором слід розуміти договір згідно з яким надавались послуги по доставці (унікальних, транзакційних) текстових повідомлень, що використовуються в бізнес-процесах контрагента (не маркетингова розсилка), в об’ємах (кількість повідомлень) не менших ніж 50 000 000 одиниць. В наданих учасником документах на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у складі поданої тендерної пропозиції до закупівлі відповідного аналогічного договору та актах наданих послуг не має можливості визначити кількість направлених текстових повідомлень ( ідентифікувати що повідомлень не менше ніж 50 000 000 одиниць). Відповідно до ч.16 ст.29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Усунення невідповідностей стосується виключно інформації в документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електонній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Оскільки договори та акти виконаних послуг відносяться до документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, необхідно надати 24 години для усунення даних невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Згідно висновку ДАСУ про результати моніторингу Замовник зобов’язаний відмінити відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-01-2023, 00:03
Період оскарження:
з 03-01-2023, 20:04 по 14-01-2023, 00:00
Документи: