Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-07-2022, 00:00
ID закупівлі: 2ffec7706c2541cbb392373c1b1ab3d8
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 176 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 880,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 38226516 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чуденко Лілія |
Телефон: | +380985815028 |
E-mail: | chudenko596@gmail.com |
Місцезнаходження: | 65017, Україна, Одеська область,ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д |
0 |
Під час перевірки тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТЕРНАЛ ГРУП" уповноваженою особою Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради встановлено відсутність документів необхідних для кваліфікації Учасника, що вимагаються відповідно до пп. 2 п. 1.1. ч. 1 Розділу 3 та Додатку 2 Тендерної документації, а саме: - копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, сертифікати або свідоцтва, що підтверджують отримання відповідної кваліфікації (навчання або тренінг, тощо) ці документи повинні бути на працівників, зазначених у довідці ТОВ "ЕТЕРНАЛ ГРУП” про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору за предметом закупівлі; - підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (копії договорів та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факти про надання послуг з відправлення смс-повідомлень або оригінали відгуків про виконання Учасником аналогічних договорів від замовників, який повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі); Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник виправляє виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Враховуючи вищенаведене, направляємо Вам зазначене повідомлення для усунення невідповідностей у документах у визначений строк. Наголошуємо, що після закінчення наданого строку усунення невідповідностей уповноважена особа Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради продовжить розгляд тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.