Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 012 700 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 063,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Запорізькій області |
| ЄДРПОУ: | 40108947 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Миколайович Шипула |
| Телефон: | +380503418262 |
| E-mail: | tenderz@upozp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НЕВІДПОВІДНІСТЬ 19.08.2025 м. Запоріжжя Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-08-008556-a Патрони для навчально-тренувальних стрільб ДК 021:2015 - 35330000-6 Боєприпаси 1. Розглядом тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» (далі – Учасник) виявлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації (далі – ТД), зокрема: 1.1. учасник не надав довідку в довільній формі з технічними характеристиками запропонованого Товару (обов’язково калібр і характеристики відповідно до специфікацій, країну виробництва та назву підприємства-виробника Товару) та підтвердженням, що запропонований Товар має необхідні якісні та технічні характеристики, які є не гіршими ніж ті, що вимагаються замовником. (вимога п.2 розд.3 дод.№1 до ТД, вимога п.6 дод.№3 до ТД); 1.2. учасник не надав інформаційну довідку в довільній формі про те, що система екологічного управління учасника стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі зброєю та боєприпасами відповідає міжнародному стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (вимога п.5 розд.3 дод.№1 до ТД, вимога п.12 дод.№3 до ТД); 1.3. учасник не надав інформаційну довідку в довільній формі про те, що система управління якістю учасника стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі зброєю та боєприпасами відповідає міжнародному стандарту ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (вимога п.5 розд.3 дод.№1до ТД, вимога п.12 дод.№3 до ТД). 2. Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, у разі виявлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 3. Учасник протягом 24 годин повинен завантажити виправлені та відсутні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.