Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2025, 00:00
Протокол № 142 ВТ-УО 1
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони |
| ЄДРПОУ: | 08571794 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vvpu.com.ua |
| Контактна особа: | Власенко Григорій |
| Телефон: | 380986103878 |
| E-mail: | vlasenkogs66@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІЦІЯ УКРАЇНИ Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони Протокольне рішення (протокол № 153 ВТ – УО 1) уповноваженої особи Вінницького вищого професійного училища Департаменту поліції охорони м. Вінниця 13.08.2025 р. Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2025-08-04-005183-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Л7 ІНДАСТРІ» (код ЄДРПОУ 45646690) (далі - Учасник) було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника вимагалось: Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1. документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2. тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3. якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Натомість, Учасник підписав тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам ТД Замовника (протокол перевірки електронного підпису директора ТОВ «Л7 ІНДАСТРІ» (код ЄДРПОУ 45646690) МАСТЕЛЯКА Олександра Євгеновича додається). Відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги” удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Також, ще одна особливість, УЕП зберігається на незахищеному носії, а КЕП на захищеному. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Підписати ТП учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП). У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Додатки: 1. Протокол перевірки електронного підпису директора ТОВ «Л7 ІНДАСТРІ» (код ЄДРПОУ 45646690) МАСТЕЛЯКА Олександра Євгеновича. Провідний фахівець з публічних закупівель _____________ Григорій ВЛАСЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.