Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 325 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 625 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Машівської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 04381467 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Леонідівна Філенко |
| Телефон: | +380999406834 |
| E-mail: | filenkoinna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 39400, Україна, Полтавська область,селище міського типу Машівка, вул. Незалежності, буд. 113 |
4 |
1.У складі тендерної пропозиції відсутня копія аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного в таблиці 1 «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (файл «03. Аналогічний договір.pdf») тендерної документації; 2.У складі тендерної пропозиції відсутня копія документу на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного в таблиці 1 «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (файл «03. Аналогічний договір.pdf») тендерної документації; 3.У складі тендерної пропозиції відсутня копія листа-відгука (або рекомендаційного листа) від організації, яка зазначена в таблиці 1 «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (файл «03. Аналогічний договір.pdf») тендерної документації. ПРОТОКОЛ №58__ уповноваженої особи Виконавчий комітет Машівської селищної ради Назва підприємства 05.08.2025 14:50 селище Машівка с. Селещина-1 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 24 липня 2025 року №53 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту (РЕБ на авто Autobox 8-діапазонний з додатковим акумулятором у комплекті (або еквівалент)), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-P-2025-07-24-013466-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "ДронХаб" (код ЄДРПОУ: 45349240). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДронХаб" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 2 3 4 1. У складі тендерної пропозиції відсутня копія аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного в таблиці 1 «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (файл «03. Аналогічний договір.pdf») тендерної документації Пункт 1.1.2. додатку 3 тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, Відповідно до пункту 1.1.2. додатку 3 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції копію договору, зазначеного в таблиці 1 ««Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (файл «03. Аналогічний договір.pdf») тендерної документації 2. У складі тендерної пропозиції відсутня копія документу на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного в таблиці 1 «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (файл «03. Аналогічний договір.pdf») тендерної документації Пункт 1.1.3. додатку 3 тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Відповідно до пункту 1.1.3. додатку 3 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції копію документу на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного в таблиці 1 ««Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (файл «03. Аналогічний договір.pdf») тендерної документації 3. У складі тендерної пропозиції відсутня копія листа-відгука (або рекомендаційного листа) від організації, яка зазначена в таблиці 1 «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (файл «03. Аналогічний договір.pdf») тендерної документації Пункт 1.1.4. додатку 3 тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.4. копії листа (-ів) відгука (-ів) (або рекомендаційний лист тощо) від організацій, які зазначені у додатку 1.1.1, що підтверджують достовірність виконання наведеного(их) аналогічного договору(ів). Відповідно до пункту 1.1.4. додатку 3 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції копію листа-відгука (або рекомендаційного листа) від організації, яка зазначена в таблиці 1 ««Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (файл «03. Аналогічний договір.pdf») тендерної документації Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією за 4 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 05 серпня 2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВ "ДронХаб" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВ "ДронХаб". Уповноважена особа виконавчого комітету Машівської селищної _ради_________________ (найменування замовника) ________________ (підпис) _Інна ФІЛЕНКО_________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.