Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 35110000-8 (Вогнегасники)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 153 968,33 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 769,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ренійська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728465 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бондаренко Марина Дмитрівна |
| Телефон: | 380484043308 |
| E-mail: | Maryna.Bondarenko@rni.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68802, Україна, Одеська область,Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188 |
0 |
Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлені невідповідності в документах, поданих учасником в складі тендерної пропозиції, а саме: 1. В наданих Учасником Довідках (в довільній формі) не містять посилання на номер тендеру в центральній базі даних, чим порушені вимоги пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації. 2. Учасником у довільній формі не надано згоду з проєктом договору, який наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Таким чином порушено вимогу пункту 12.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Учасником у довільній формі не надана довідка, яка містить відомості про підприємство відповідно до пункту 12.2 Додатку 1 до тендерної документації. 4. Не надана довідка у довільній формі про підтвердження того, що Учасник дотримується вимог природоохоронного законодавства (в тому числі державних стандартів, технічних умов, тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено вимогу пункту 12.3 Додатку 1 до тендерної документації. 5. Відсутній лист-згода на обробку персональних даних виключно за формою наведеною у тендерній документації, чим порушено вимогу пункту 12.5 Додатку 1 до тендерної документації. 6. Відсутня довідка у довільній формі згідно пункту 12.8 Додатку 1 до тендерної документації. 7. Відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного) відповідно Додатку 2 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику шляхом завантаження в електронну систему закупівель вищевказаних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.