Запасні частини для ремонту техніки військового призначення MaxxPro
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 217 377,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 173,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | військова частина А1317 |
| ЄДРПОУ: | 07951833 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Грей Михайло Миколайович |
| Телефон: | +380933896613 |
| E-mail: | flint1317@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 17024, Україна, Чернігівська область,смт Десна, смт. Десна, військова частина А1317 |
0 |
1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано файл Цінова пропозиція, в якому не зазначено каталожні номери. 1.1. Посилання на вимогу в Оголошенні про проведення Спрощеної закупівлі: 7. Заповнена форма «Цінова пропозиція» за формою згідно з Додатком №4 до оголошення. 1.2.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Заповнену форму (вказати каталожний номер запропонованого товару) форма «Цінова пропозиція» за формою згідно з Додатком №4 до оголошення. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Відсутні листи-згоди від всіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції (відсутні листи-згоди від працівників: Коваль В.С., Морозов О.В., Стельмах В.О., Нестеренко А.В., Степачов В.Ю.). 2.1. Посилання на вимогу в Оголошенні про проведення Спрощеної закупівлі: 9. Надати листи - згоди на обробку персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. 2.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати листи - згоди на обробку персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано Сертифікат ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019. 3.1. Посилання на вимогу в Оголошенні про проведення Спрощеної закупівлі: 11. У складі пропозиції Учасники мають надати Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», Сертифікат ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019. 3.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати Сертифікат ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019. 4. Перелік виявлених невідповідностей: У довідці Учасника про наявність кваліфікованих працівників відсутня інформація про наявність експедитора та менеджера з постачання запасних частин (не менше 3) із зазначенням ПІБ, посади, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді, які мають необхідні знання та досвід, будуть залучатися до виконання договору та спроможні забезпечити належне виконання Учасником зобов‘язань за договором про закупівлю товару, який є предметом оголошених торгів.На підтвердження надати копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з відміткою про прийняття на роботу) та форму 4 ДФ з відміткою про прийняття, за останній звітній період). 4.1. Посилання на вимогу в Оголошенні про проведення Спрощеної закупівлі: 14. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника ( в разі її наявності), в якій надається перелік достатньої кількості кваліфікованих працівників (не менше 4 чоловік) Учасник обов’язково повинен мати на посаді експедитора та менеджера з постачання запасних частин (не менше 3) із зазначенням ПІБ, посади, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді, які мають необхідні знання та досвід, будуть залучатися до виконання договору та спроможні забезпечити належне виконання Учасником зобов‘язань за договором про закупівлю товару, який є предметом оголошених торгів.На підтвердження надати копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з відміткою про прийняття на роботу) та форму 4 ДФ з відміткою про прийняття, за останній звітній період). 4.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлену довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника ( в разі її наявності), в якій надається перелік достатньої кількості кваліфікованих працівників (не менше 4 чоловік) Учасник обов’язково повинен мати на посаді експедитора та менеджера з постачання запасних частин (не менше 3) із зазначенням ПІБ, посади, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді, які мають необхідні знання та досвід, будуть залучатися до виконання договору та спроможні забезпечити належне виконання Учасником зобов‘язань за договором про закупівлю товару, який є предметом оголошених торгів.На підтвердження надати копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з відміткою про прийняття на роботу) та форму 4 ДФ з відміткою про прийняття, за останній звітній період). 5. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано лист-відгук до аналогічного договору № 104 від 18.09.2023, який датований 25.04.2024. 5.1. Посилання на вимогу в Оголошенні про проведення Спрощеної закупівлі: 15. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника про виконання аналогічних договорів за 2023-2024 роки. На підтвердження інформації Учасник повинен надати скан-копію договору, копію видаткової накладної та позитивний лист-відгук від контрагента. Відгук має бути датований після оголошення закупівлі, обов’язково містити посилання на номер і дату договору, інформацію щодо його якісного виконання, суму фактичного виконання договору та кількість. Примітка: Аналогічним договором, в розумінні даної закупівлі є договір за кодом ДК 021:2015: 35420000-4 Частини транспортних засобів військового призначення або за кодом ДК 021:2015 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів. 5.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відгук до аналогічного договору № 104 від 18.09.2023 має бути датований після оголошення закупівлі, обов’язково містити посилання на номер і дату договору, інформацію щодо його якісного виконання, суму фактичного виконання договору та кількість. 6. Перелік виявлених невідповідностей: під час перевірки накладеного ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" електронного підпису (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів тендерної пропозиції, на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис (УЕП) директора вказаного товариства Мошинського Ростислава Володимировича (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП), чим не дотримано вимоги передбачені пунктом 16 Додатку № 2 до Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі. 6.2. Посилання на вимогу в Оголошенні про проведення Спрощеної закупівлі: 16. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікати електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікати електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.