Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2025, 00:00
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-07-02-014356-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 969 311 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 693,11 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tsoua.com/ |
| Контактна особа: | Головачова Марія Василівна |
| Телефон: | 380442936381 |
| E-mail: | GOLOVACHOVA-MV@TSOUA.COM |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
5 |
Строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 44837060) по предмету закупівлі «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Жилети світловідбивні)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-04-005377-a) продовжено до 20 робочих днів на підставі частини 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями) та пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами та доповненнями).
Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спецтрейд Україна» не надано: - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення), чим недотримано вимог п.п. 3.1. п. 3. Розділу I Додатку 2 до тендерної документації; - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідки (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України, чим недотримано вимог п.п. 3.2. п. 3. Розділу I Додатку 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Учасник повинен виконати вимогу п.п 3.1. частини 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 2. Учасник повинен виконати вимогу п.п 3.2. частини 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен виконати вимогу п.п 3.1. частини 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 2. Учасник повинен виконати вимогу п.п 3.2. частини 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. При цьому приведення документів у відповідність вимогам, що передбачені п.п 3.2. частини 3 розділу І Додатку 2 та п.п 3.1. частини 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.