| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 135 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 36038290 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Відділ закупівель Софія |
| Телефон: | 380635254094 |
| E-mail: | dz.sd@cip.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
У пропозиції Учасника наявний Лист-погодження № 130/1 віл 02.07.2025 щодо погодження з проектом договору відповідно до Додатку 3 оголошення. В даному листі помилково вказано код UA, що не відповідає даному оголошенні. Відповідно до п. 3 Додатку 1 оголошення учаснику необхідно надати «Підписаний учасником проєкт договору (державний контракт) згідно з Додатком 3 до оголошення/або надати лист погодження з проєктом договору (державним контрактом) в Додатку 3». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275: Підписаний учасником проєкт договору (державний контракт) згідно з Додатком 3 до оголошення/або надати лист погодження з проєктом договору (державним контрактом), що викладений до Додатку 3 оголошення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.