Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 211 560 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 057,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Муніципальна обрядова служба" |
| ЄДРПОУ: | 02128230 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванишин Христина |
| Телефон: | 380322753415 |
| E-mail: | adele2018@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Левицького , будинок 94 |
3 |
Відповідно до п.36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Згідно п. 39 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником по закупівлі «ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування (Державний Прапор України для проведення військового поховального ритуалу) », поданої учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄРЕМЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНАУ. зв’язку з великою кількістю документів, інформації які необхідно розглянути, складністю предмета закупівлі виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : 1.ДОДАТОК 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 5.9.Учасники повинні надати довідку довільної форми, датовану не раніше дати оголошення даної закупівлі, видану Замовником процедури закупівлі, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником процедури закупівлі. Учасник не надав, долучити довідку до складу пропозиції. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.