Період оскарження умов закупівлі - по 27-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 591 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 955 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 39605452 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Аміров Дмитро Ібрагімович |
| Телефон: | 380445159374 |
| E-mail: | kkdesntender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 15 |
2 |
Жилет робочий з світловідбиваючим елементом за ДК 021:2015 (CPV) 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання. Номенклатурна позиція: Жилет робочий з світловідбиваючим елементом - за ДК 021:2015 (CPV) 35113440-5 – Світловідбивні жилети, надано тендерну пропозиції наступними учасниками: Товариство з обмеженою відповідальністю «Браво спецодяг» з остаточною ціновою пропозицією 394 980,00 грн. з ПДВ наступна найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» з остаточною ціновою пропозицією 378 000,00 грн. з ПДВ ( відхиллено відповідно до протоколу уповноваженої особи № 223 від 30.07.2025 р.); Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником виявлено наступні невідповідності в тендерній пропозиції учасника з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією - ТОВ «Браво спецодяг» (надалі – Учасник), а саме: 1.1. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 1 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) з зазначенням приміщення (офісу) учасника та транспортного засобу, де зазначити правову підставу володіння/користування і надати підтверджуючі документи відповідно до діючого законодавства. У Довідці обов'язково зазначити відстань від вказаного приміщення (офісу) до місцезнаходження замовника та його структурних підрозділів.». У тендерній пропозиції Учасника надано файл 1_2_4_5_6_7_8.pfd який містить Довідку 63/06/25 від 25.06.2025, з інформацію відповідно п. 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 1 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації, але у тендерній пропозиції учасника відсутні підтверджуючі документи відповідно діючого законодавства. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: підтверджуючі документи відповідно до діючого законодавства на право користування складом, офісом та транспортним засобом ( або надати підтверджуючі документи про наявність діючих договорів з перевізниками). 1.2. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 1 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріальнотехнічної бази (приміщень власних/орендованих). Учасник повинен підтвердити форму власності матеріально-технічної бази (надати оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договору оренди, або іншого документу, що надає право користування матеріально-технічною базою, тощо). Надані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, належним чином завірені договори на користування матеріально-технічною базою повинні бути чинними на дату подання пропозиції.». У тендерній пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи згідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: інформацію про наявність в учасника матеріальнотехнічної бази (приміщень власних/орендованих). Учасник повинен підтвердити форму власності матеріально-технічної бази (надати оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договору оренди, або іншого документу, що надає право користування матеріально-технічною базою, тощо). Надані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, належним чином завірені договори на користування матеріально-технічною базою повинні бути чинними на дату подання пропозиції. 1.3. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 2 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), що обов’язково повинна містити відомості про працівника (ів) учасника, які залучені у поставці товару: ПІБ, посада. Серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці даного пункту, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників: - швачка не менше 4-х.» У тендерній пропозиції Учасника надано файл 1_2_4_5_6_7_8.pfd який містить Довідку № 48/06/25 від 26.06.25 про наявність працівників, але серед них відсутні: швачка не менше 4-х осіб. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: наявність працівників, а саме швачка не менше 4-х осіб. 1.4. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 2 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «До довідки додати документ, який підтверджує трудові взаємовідносини Учасника та особи(іб), зазначеної в п. 2.1.» У тендерній пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи згідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: документ, який підтверджує трудові взаємовідносини Учасника та особи(іб), зазначеної в п. 2.1. «Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), що обов’язково повинна містити відомості про працівника (ів) учасника, які залучені у поставці товару: ПІБ, посада. Серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці даного пункту, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників: - швачка не менше 4-х.» 1.5. Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 2 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «До довідки додати копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній місяць, квитанції, про прийняття електронної звітності. Вся інформація окрім ПІБ осіб зазначених в пунктах 2.1. Додатку № 1 до тендерної документації повинна бути замаскована.» У тендерній пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи згідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній місяць, квитанції, про прийняття електронної звітності. Вся інформація окрім ПІБ осіб зазначених в пунктах 2.1. Додатку № 1 до тендерної документації повинна бути замаскована.. 1.6. Відповідно до підпункту 3.4 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 3 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору, який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, а також ціна та термін дії договору, загальний обсяг поставленого товару за договором.» У тендерній пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи згідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору, який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, а також ціна та термін дії договору, загальний обсяг поставленого товару за договором. 1.7. Відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 5 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «Документи, які підтверджують статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів.» У тендерній пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи згідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: Документи, які підтверджують статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів. 1.8. Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 7 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «У разі, якщо учасник являється товариством з обмеженою відповідальністю, надати сканкопію оригіналу Рішення про надання згоди на вчинення правочину (за даною закупівлею) відповідно до вимог п. 2 ст. 44 ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" або пояснення про причини не надання даного документу.» У тендерній пропозиції Учасника відсутнє пояснення не надання документу відповідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: пояснення не надання документу відповідно до вимог п. 2 ст. 44 ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".
1. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі відкриті торги на закупівлю то-вару: Жилет робочий з світловідбиваючим елементом за ДК 021:2015 (CPV) 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання. Номенклатурна позиція: Жилет робочий з світловідбиваючим еле-ментом - за ДК 021:2015 (CPV) 35113440-5 – Світловідбивні жилети. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-06-19-012566-a. По питанню першому порядку денному: згідно оголошеної процедури відкриті торги на закупівлю товару: Жилет робочий з світловідбиваючим елементом за ДК 021:2015 (CPV) 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання. Но-менклатурна позиція: Жилет робочий з світловідбиваючим елементом - за ДК 021:2015 (CPV) 35113440-5 – Світловідбивні жилети, надано тендерну пропозицію наступними учасниками: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» – 378 000,00 грн. з ПДВ –найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Браво спецодяг» з остаточною пропозицією 394 980,00 грн. з ПДВ. Учасником з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією по закупівлі товару: Жилет робочий з світловідбиваючим елементом за ДК 021:2015 (CPV) 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання. Номенклатурна позиція: Жилет робочий з світловідбиваючим елементом - за ДК 021:2015 (CPV) 35113440-5 – Світловідбивні жилети (надалі – Закупівля) за результатом оцінки елект-ронної системи закупівель визначено ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА». Учасником надано значну кіль-кість документів. Відповідно до п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особли-вості) та ч. 10 ст. 29 Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) строк розгляду тендер-ної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен пере-вищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замо-вник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Отже виходячи з вищевикладеного, - ВИРІШИВ: Керуючись п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» по Закупівлі до 29.07.2025 включно
згідно оголошеної процедури відкриті торги на закупівлю: Жилет робочий з світловідбиваючим елементом за ДК 021:2015 (CPV) 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання. Номенклатурна позиція: Жилет робочий з світловідбиваючим елементом - за ДК 021:2015 (CPV) 35113440-5 – Світловідбивні жилети, надано тендерну пропозиції наступними учасниками: Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» з остаточною ціновою пропозицією 378 000,00 грн. з ПДВ найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція; Товариство з обмеженою відповідальністю «Браво спецодяг» з остаточною ціновою пропозицією 394 980,00 грн. з ПДВ Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником виявлено наступні невідповідності в тендерній пропозиції учасника з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією - ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (надалі – Учасник), а саме: 1.1. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 1 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) з зазначенням приміщення (офісу) учасника та транспортного засобу, де зазначити правову підставу володіння/користування і надати підтверджуючі документи відповідно до діючого законодавства. У Довідці обов'язково зазначити відстань від вказаного приміщення (офісу) до місцезнаходження замовника та його структурних підрозділів.» У тендерній пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи згідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) з зазначенням приміщення (офісу) учасника та транспортного засобу, де зазначити правову підставу володіння/користування і надати підтверджуючі документи відповідно до діючого законодавства. У Довідці обов'язково зазначити відстань від вказаного приміщення (офісу) до місцезнаходження замовника та його структурних підрозділів. 1.2. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 1 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріальнотехнічної бази (приміщень власних/орендованих). Учасник повинен підтвердити форму власності матеріально-технічної бази (надати оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договору оренди, або іншого документу, що надає право користування матеріально-технічною базою, тощо). Надані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, належним чином завірені договори на користування матеріально-технічною базою повинні бути чинними на дату подання пропозиції.». У тендерній пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи згідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: інформацію про наявність в учасника матеріальнотехнічної бази (приміщень власних/орендованих). Учасник повинен підтвердити форму власності матеріально-технічної бази (надати оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договору оренди, або іншого документу, що надає право користування матеріально-технічною базою, тощо). Надані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, належним чином завірені договори на користування матеріально-технічною базою повинні бути чинними на дату подання пропозиції. 1.3. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 2 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), що обов’язково повинна містити відомості про працівника (ів) учасника, які залучені у поставці товару: ПІБ, РНОКПП, посада. Серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці даного пункту, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників: - швачка не менше 4-х.» У тендерній пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи згідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), що обов’язково повинна містити відомості про працівника (ів) учасника, які залучені у поставці товару: ПІБ, РНОКПП, посада. Серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці даного пункту, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників: - швачка не менше 4-х.. 1.4. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 2 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «До довідки додати документ, який підтверджує трудові взаємовідносини Учасника та особи(іб), зазначеної в п. 2.1.» У тендерній пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи згідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: документи, які підтверджує трудові взаємовідносини Учасника та особи(іб), зазначеної в п. 2.1. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 2 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 1.5. Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 2 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «До довідки додати копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній місяць, квитанції, про прийняття електронної звітності. Вся інформація окрім ПІБ осіб зазначених в пунктах 2.1. Додатку № 1 до тендерної документації повинна бути замаскована.» У тендерній пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи згідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній місяць, квитанції, про прийняття електронної звітності. Вся інформація окрім ПІБ осіб зазначених в пунктах 2.1. Додатку № 1 до тендерної документації повинна бути замаскована. 1.6. Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 3 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «Видаткові накладні, що підтверджують виконання договору зазначеного у довідці відповідно п. 3.1. даного додатку № 1 до тендерної документації.» У тендерній пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи згідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: Видаткові накладні, що підтверджують виконання договору зазначеного у довідці відповідно п. 3.1. даного додатку № 1 до тендерної документації. 1.7. Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 7 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «У разі, якщо учасник являється товариством з обмеженою відповідальністю, надати сканкопію оригіналу Рішення про надання згоди на вчинення правочину (за даною закупівлею) відповідно до вимог п. 2 ст. 44 ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" або пояснення про причини не надання даного документу.» У тендерній пропозиції Учасника відсутнє пояснення не надання документу відповідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: пояснення не надання документу відповідно до вимог п. 2 ст. 44 ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю". 1.8. Відповідно до підпункту 4.5 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 8 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі (за формою наведеною у Додатку № 5 даної тендерної Документації» У тендерній пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи згідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі (за формою наведеною у Додатку № 5 даної тендерної Документації. 1.9. Відповідно до підпункту 4.6 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 9 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «У разі, якщо учасник є юридичною особою надати копію структури власності, назва контрагента за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства до довідки, що є Додатком № 6 до цієї тендерної документації.» У тендерній пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи згідно наведеного пункту. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: копію структури власності, назва контрагента за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства до довідки, що є Додатком № 6 до цієї тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.