Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2025, 00:00
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 15 720 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 78,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37470086 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Доценко Любов Сергіївна |
| Телефон: | 380444890248 |
| E-mail: | docenko2204@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє тендер у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів. 01.07.2025 року уповноваженій особі стало відомо про скорочення видатків відповідно до Довідки Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації про зміни до кошторису від 26.06.2025 № 109 та від 26.06.2025 № 108 . Так, у зв’язку зі скороченням видатків на здійснення закупівель у замовника виникла необхідність відмінити Закупівлю.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 01-07-2025, 14:51 по 12-07-2025, 00:00
Документи:
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП Кутенков Іван Максимович ЄДРПОУ/ІПН 3802205476 було виявлено невідповідності. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до вимог пп. 8, п. 1, Розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.7 Додатку 7 до тендерної документації «Узагальнений перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної процедури» до тендерної документації предмета закупівлі учасник повинен надати: 1. «Заповнений проєкт договору відповідно до Додатку №4». Просимо надати відповідні документи або лист-роз’яснення щодо ненадання таких документів. 2) Відповідно до вимог абзацу 3. п. 2, Розділу V до ТД «Оцінка тендерної пропозиції», п. 9 Додатку 7 до тендерної документації «Узагальнений перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної процедури» до тендерної документації предмета закупівлі учасник повинен надати: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території». Надана довідка «Не на окуп ФОП Кутенков І.М.» не містить повної інформації зазначеної у вимогах. Просимо надати відповідні документи або лист-роз’яснення щодо ненадання таких документів. 3). Відповідно до вимог п.п 1.1, п. 1, Додатку 1 до ТД «Кваліфікаційні критерії», п. 10 Додатку 7 до тендерної документації «Узагальнений перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної процедури» до тендерної документації предмета закупівлі учасник повинен надати: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір поставки/купівлі-продажу того ж товару, що є предметом даної закупівлі, в якому учасник виступає продавцем/постачальником тощо.» Просимо надати відповідні документи або лист-роз’яснення щодо ненадання таких документів. 4). Відповідно до вимог п.п 2.4, п. 2, Додатку 1 до ТД «Кваліфікаційні критерії», п. 14 Додатку 7 до тендерної документації «Узагальнений перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної процедури» до тендерної документації предмета закупівлі учасник повинен надати: «Надати тендерну пропозицію відповідно до Додатку 5 до тендерної документації». В наданій «Тендерній пропозиції» не вказано ціна товару за одиницю та всього з врахуванням ПДВ чи без. Просимо надати відповідні документи або лист-роз’яснення щодо ненадання таких документів. 5). Відповідно до вимог п.п 2.1, п. 2, Додатку 1 до ТД «Кваліфікаційні критерії», п. 11 Додатку 7 до тендерної документації «Узагальнений перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної процедури» до тендерної документації предмета закупівлі учасник повинен надати: «Документи, що підтверджують якість Товару, його відповідність санітарно-гігієнічним вимогам до Товару». У додатку до висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності санітарному законодавству «Набір для чищення пневматичної зброї» у переліку не зазначений.» Просимо надати відповідні документи або лист-роз’яснення щодо ненадання таких документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.