Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 190 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 953,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України |
| ЄДРПОУ: | 14321771 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Томашівська Людмила Олексіївна |
| Телефон: | 380963405964 |
| E-mail: | LTomashivska@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 79014, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107 |
1 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мельник Роман Юрійович згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступну невідповідність: Відповідно до п.5 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції подає лист-згоду з проектом договору, який наведений у Додатку №3 до тендерної документації. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав Лист-згоду з проектом договору, який наведений у Додатку №3 до тендерної документації. Таким чином, просимо Учасника відповідно до вимог п.5 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» у складі своєї тендерної пропозиції надати Лист-згоду з проектом договору. Враховуючи наведене та відповідно до пункту 43 Особливостей, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.