Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2025, 00:00
Поставка, навантажувально-розвантажувальні, монтажні роботи та налаштування обладнання здійснюються за рахунок та власними силами Продавця
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 631 710 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 158,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Калинівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40385478 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kalynivka-osvita.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Казмірук |
| Телефон: | +380433321490 |
| E-mail: | miskvo.kalynivka@vin.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 22400, Україна, Вінницька область,Калинівка, вул. В. Нестерчука, 47 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиція Учасника – ТОВ «Поділля Фінанс», Замовником було виявлено наявність невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося Тендерною документацією. У разі наявності невідповідностей, на виконання вимог п. 43 ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) та « Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції » Тендерної документації, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Вимогами Додатку № 2 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Тендерної документації Замовника передбачено наступні вимоги до Планшету: « Операційна система: Не гірше ніж Microsoft Windows 11 Pro, або Android не нижче 13-тої версії ». Згідно наданих документів тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Фінанс»: 1) Порівняльна таблиця відповідності.pdf, 2) Технічна пропозиція (детальний опис запропонованого товару).pdf, 3) Технічні, якісні та кількісні характеристики (Додаток № 2).pdf, вбачається, що Учасником ТОВ «Поділля Фінанс» не конкретизовано яка сама Операційна система буде встановлена на Планшет та в подальшому поставлена Замовнику. В зв’язку з тим, що виправлення вищезазначеної невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог Технічної специфікації до предмета закупівлі, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а лише конкретизує яка сама Операційна система буде встановлена на Планшет та в подальшому поставлена Замовнику, Уповноваженою особою було прийнято рішення надати Учаснику – ТОВ «Поділля Фінанс» 24 години на усунення невідповідностей. З метою усунення невідповідностей, додержання вимог законодавства та додержання вимог власної Тендерної документації, Учасник – ТОВ «Поділля Фінанс» повинен надати наступні документи, в яких буде конкретизовано яка сама Операційна система буде встановлена на Планшет: 1) Порівняльна таблиця відповідності.pdf – із конкретизацією ОС; 2) Технічна пропозиція (детальний опис запропонованого товару).pdf – із конкретизацією ОС; 3) Технічні, якісні та кількісні характеристики (Додаток № 2).pdf – із конкретизацією ОС;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.