Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 427 035 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 135,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області з охорони об'єктів |
| ЄДРПОУ: | 08803477 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вишневська Ніна Григорівна |
| Телефон: | +380363662866 |
| E-mail: | vmtzdprz2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 34400, Україна, Рівненська область,Вараш, Промислова дорога, будинок 5 |
2 |
1.Відповідно до тендерної документації Додатку 2 пункту 1 підпункту 1.1. встановлено наступне: на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, що передбачено тендерною документацією відповідно Додатку 2 пункту 1 підпункту 1.1 . Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору, укладеного в період 2023-2024 років, з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Аналогічним вважається договір за яким Учасник постачав аналогічний за предметом закупівлі товар. Просимо Вас надати копію аналогічного договору, укладеного в період 2023-2024 років з усіма додатками до нього та копію документів , що підтверджують його виконання. 2. Просимо Вас надати уточнення до протоколу випробувань №2025.00.02.26.03 від 26 лютого 2025 року щодо нормативного документа за яким проводилося випробування всіх матеріалів за предметом закупівлі куртка зимова повсякденна робоча.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.