Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 109 026,79 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 545,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Ритуальна служба міста Херсона" ХМР |
| ЄДРПОУ: | 34074693 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Сокерчак |
| Телефон: | +380999011503 |
| E-mail: | marina.sokerchak1106@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,м. Херсон, Вул. МОЛОДІЖНА, буд. 1 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої Фізичною особою підприємцем Крилащенко Оксаною Леонідівною на закупівлю Комунальним підприємством «Ритуальна служба міста Херсона» Херсонської міської ради Придбання флагштоків та держаних прапорів України на могили загиблим військовослужбовцям, особам задіяним в зоні бойових дій за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 35820000-8 – Допоміжне екіпірування, уповноваженою особою встановлено наступну невідповідність умовам тендерної документації: - довідка, передбачена додатком 1 до тендерної документації, про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», надана не в повному обсязі. З метою усунення виявленої невідповідності, керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), просимо виправити вищезазначені невідповідності. З огляду на вищезазначене, Замовник висуває вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.