Період оскарження умов закупівлі - по 03-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 800 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05408846 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитрій Багінський |
| Телефон: | +380459763090 |
| E-mail: | smorodina2020@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08200, Україна, Київська область,м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
рішення АМКУ № 9245-р/пк-пз від 10.06.2025
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 13-06-2025, 14:08 по 24-06-2025, 00:00
Документи:
На підставі рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8120-р/пк-пз від 21.05.2025 року встановлено порушення з боку Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН» (ЄДРПОУ 45514866), яке було визначене переможцем процедури. Відповідно до резолютивної частини зазначеного рішення Комісії, Замовника було зобов’язано скасувати рішення про визначення ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН» переможцем процедури закупівлі «Стаціонарний комплекс протидії БпЛА Defender Bush - 11 (або аналог)». З метою належного виконання рішення органу оскарження, 22.05.2025 року Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН» переможцем. Відповідна інформація оприлюднена в електронній системі закупівель у встановленому порядку та в строки, передбачені законодавством ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕЛЕКА ДРОН» переможцем процедури закупівлі UA-2025-03-28-002504-a. 2. Повідомити всіх учасників процедури про прийняте рішення через електронну систему закупівель.» 4.Текст повідомлення 24 години: «З метою забезпечення дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також у зв’язку з необхідністю уніфікованого підходу до оцінки тендерних пропозицій учасників, Замовником прийнято рішення про оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178. Враховуючи, що в межах цієї ж процедури закупівлі іншому учаснику було надано можливість виправити аналогічні недоліки у тендерній пропозиції шляхом оприлюднення відповідного повідомлення, з метою уникнення дискримінаційного підходу та забезпечення прозорості, Замовник застосовує аналогічний механізм щодо розгляду пропозиції поточного учасника згідно результатів електронного аукціону. Відповідно до пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Відповідно до пункту 3.3 додатку 1 до тендерної документації передбачено - За наявності в установчих документах Учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції та\або укладення договору та\або відповідно до вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», такий учасник додатково у складі свої пропозиції надає відповідні документи, які підтверджують право особи підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу, зокрема: - копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання Договору за результатами закупівлі; та/або - копію документу, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду* (форма №1 Баланс, тощо). * останнім звітним періодом вважається період визначений в Статуті, Положенні чи інших установчих документів або чинним законодавством. Учасник у складі тендерної пропозиції надало модельний статут, відповідно до пункту 33.10 якого передбачено - Рішення загальних зборів учасників приймаються щодо надання згоди на вчинення Товариством значного правочину, а також правочину, щодо якого є заінтересованість (якщо Статутом визначено порядок погодження такого правочину) більшістю голосів усіх учасників Товариства, які мають право голосу з цього питання*. Відповідно до частини другої статті 44 Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Для усунення невідповідностей, відповідно до пункту 43 Постанови та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник має надати - копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання Договору за результатами закупівлі; та/або - копію документу, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду* (форма №1 Баланс, тощо). Також відповідно до пункт 1 Додатку 2 Тендерної пропозиції встановлює, що оскільки товар, що є предметом закупівлі, має військове призначення та є необхідним для виконання функцій з оборони держави під час дії воєнного стану, у складі пропозиції Учасник має надати фото запропонованого Учасником товару, що підтвердить тип антен, матеріал корпусу, факт наявності пасивного та активного охолодження, комплектацію. Учасником надано не повну інформацію у фото, що наявні у складі пропозиції. Для усунення невідповідностей, відповідно до пункту 43 Постанови та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник має надати фото запропонованого Учасником товару, що підтвердить тип антен, матеріал корпусу, факт наявності пасивного та активного охолодження, комплектацію із повною інформацією.»
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів для більш ретельної перевірки та аналізу документів наданих Учасником для закупівлі
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
у складі пропозиції Учасником не надно фото запропонованого товару. За для підтвердження типу антен, матеріалу корпусу, факту наявності пасивного та активного охолодження, комплектації прошу додати фото Товару
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.