Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 631 640 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 160 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
| Контактна особа: | Віталій Поліщук |
| Телефон: | +380487408108 |
| E-mail: | alexbmw220@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надані документи що підтверджують повноваження керівника щодо права підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі, а саме: наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Наданий наказ про призначення на посаду генерального директора не може бути прийнятий до уваги оскільки наданий документ не оригінал, чим порушено вимоги підпункту 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджують наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: скан-копія або копія, завірена Учасником, договору, який зазначений в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Наданий аналогічний договір не може бути прийнятий до уваги оскільки наданий документ не оригінал/ не завірений належним чином Учасником. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати документи що підтверджують повноваження керівника щодо права підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі, а саме: наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів. - надати скан-копію або копію, завірену Учасником, договору, який зазначений в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надана довідка, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги підпункту 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджують повноваження керівника щодо права підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі, а саме: витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Надана виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не може бути прийнята до уваги оскільки наданий документ у вигляді роздрукованого електронного документу, який не містить обов’язкові атрибути (QR-код, № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів, чим порушено вимоги підпункту 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - надана довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не містить інформацію щодо суми договору, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: лист-відгук від контрагента (замовника) аналогічного договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, чим порушено вимоги підпункту 1.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджують наявність в учасника фінансової спроможності, чим порушено вимоги підпункту 1.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Надана податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця (далі – декларація) не може бути прийнята до уваги оскільки дата подання декларації 31.10.2024, отже надана звітність у вигляді декларації подана не за 2024 рік, чим порушено вимоги підпункту 1.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - надана заповнена тендерна пропозиція не за формою, наведеній у додатку 1 до тендерної документації, чим порушено вимоги підпункту 3.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - за результатами перевірки наданої тендерної пропозиції встановлено що, загальна вартість тендерної пропозиції не відповідає сумі вартості окремих товарів, чим порушено вимоги підпункту 3.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий оригінал інформаційної довідки, у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання, чим порушено вимоги підпункту 1 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. - не надана довідка з адресою і контактним телефоном сервісного (-их) центру (-ів), представництва, або ж представника, який забезпечить гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. - не наданий документ (гарантійний або авторизаційний лист або сертифікат дистриб’ютора, дилера тощо) наданий виробником запропонованого обладнання, а саме ІР-відеокамер та ІР-відеореєстраторів (в довільній формі), який підтверджує статус учасника як партнера або представника або представництва або дистриб’ютора або дилера товару тощо, що пропонується до постачання, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. - не наданий оригінал сертифікату на систему екологічного управління, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, та як наслідок не надані документи що підтверджують акредитацію органу, який видав учаснику такий сертифікат, а саме: атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України), чим порушено вимоги підпункту. 4 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. - не наданий оригінал сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, та як наслідок не надані документи що підтверджують акредитацію органу, який видав учаснику такий сертифікат, а саме: атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України), чим порушено вимоги підпункту 5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації - не наданий оригінал сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого Учаснику, та як наслідок не надані документи що підтверджують акредитацію органу, який видав учаснику такий сертифікат, а саме: атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України), чим порушено вимоги підпункту 6 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі. - надати документи що підтверджують повноваження керівника щодо права підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі, а саме: витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. - надати оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, за встановленою у підпункті 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації формою. - надати документи що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: лист-відгук від контрагента (замовника) аналогічного договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором. - надати оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. - надати документи що підтверджують наявність в учасника фінансової спроможності, а саме: скан копію податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця. Звітність подається за 2024 рік. - надати заповнену тендерну пропозицію у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації. - надати оригінал інформаційної довідки, у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання, чим порушено вимоги підпункту 1 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. - підтвердження наявності сервісного (-их) центру (-ів), представництва, або ж представника, який забезпечить гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну, шляхом надання довідки з адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції, або уповноваженого представника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування - надати документ (гарантійний або авторизаційний лист або сертифікат дистриб’ютора, дилера тощо) наданий виробником запропонованого обладнання, а саме ІР-відеокамер та ІР-відеореєстраторів (в довільній формі), який підтверджує статус учасника як партнера або представника або представництва або дистриб’ютора або дилера товару тощо, що пропонується до постачання. Даний документ повинен також підтверджувати право продажу і виконання гарантійних зобов’язань запропонованого учасником товару, та бути чинним на дату подачі тендерної пропозиції. Усі листи від виробників, повинні бути адресовані Замовнику даних торгів з зазначенням номеру оголошення в центральній базі даних системи Prozorro. - надати оригінал сертифікату на систему екологічного управління, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а також для підтвердження акредитації органу, який видав учаснику цей сертифікат, надати чинний на дату подання тендерної пропозиції учасника Атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України). З метою підтвердження виконання взятих на себе учасником гарантійних зобов’язань протягом гарантійного терміну товару (обладнання), Сертифікат на Систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») повинен містити код ДКПП 33.13, та код ДКПП 33.14 (стосовно ремонтування електронного, оптичного й електричного устаткування). - надати оригінал сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а також для підтвердження акредитації органу, який видав учаснику цей сертифікат, надати чинний на дату подання тендерної пропозиції учасника Атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України). З метою підтвердження виконання взятих на себе учасником гарантійних зобов’язань протягом гарантійного терміну товару (обладнання), Сертифікат на Систему управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги») повинен містити код ДКПП 33.13, та код ДКПП 33.14 (стосовно ремонтування електронного, оптичного й електричного устаткування). - надати оригінал сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а також для підтвердження акредитації органу, який видав учаснику цей сертифікат, надати чинний на дату подання тендерної пропозиції учасника Атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.