Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 372 933 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 864,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпровський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571446 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dduvs.in.ua/ |
| Контактна особа: | Олексій Марченко |
| Телефон: | +380950211400 |
| E-mail: | tender.vztpm@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Науки, 26 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції Учасника ТОВ "ЄВРОПА АРМ СПОРТ" (пропозиція 300 000 грн з ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: Відповідно до п. 10 Додатку №8 «Інші документи, що вимагаються Замовником», з метою попередження поставки неякісного товару, якщо Учасник: - не є виробником продукції, у складі пропозиції необхідно надати документ виробника чи його офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо), який підтверджує, що Учасник уповноважений на реалізацію його продукції, яка є предметом закупівлі; - є виробником – надати довідку в довільній формі, що він є виробником товару, який є предметом цієї закупівлі; Зазначені документи НЕ надані Учасником. Відповідно до п. 8 Додатку № 4 Учасник повинен врахувати умови та надати гарантійний лист про те, що Постачання продукції (у тому числі з послугою обклеювання) здійснюється, відповідно наданої Замовником заявки (протягом 5 (п’яти) робочих днів, з моменту отримання заявки (усної або письмової) орієнтовно після підписання договору) у робочі дні з 09.00 до 15.00 години. Доставка проводиться за умови попереднього узгодження об’єму, дати та часу поставки, не пізніше трьох робочих днів з моменту одержання заявки (письмової або телефонної). У своїй ТП Учасник на виконання вимог п. 8 Додатку № 4 до ТД надав Гарантійний лист щодо заявки на поставку товару протягом 3 (трьох) робочих днів.pdf. Однак, у Гарантійному листі щодо заявки на поставку товару протягом 3 (трьох) робочих днів зазначено, що постачання продукції (у тому числі з послугою обклеювання) здійснюється, відповідно наданої Замовником заявки (протягом 5 (ТРЬОХ) робочих днів, з моменту отримання заявки (усної або письмової) після підписання договору у робочі дні з 09.00 до 15.00 години. Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, для усунення зазначених невідповідностей, Учасник повинен надати Документ на вимогу п. 10 Додатку №8 до ТД та надати гарантійний лист про те, що Постачання продукції (у тому числі з послугою обклеювання) здійснюється, відповідно наданої Замовником заявки (протягом 5 (п’яти) робочих днів, з моменту отримання заявки (усної або письмової) орієнтовно після підписання договору) у робочі дні з 09.00 до 15.00 години. Доставка проводиться за умови попереднього узгодження об’єму, дати та часу поставки, не пізніше трьох робочих днів з моменту одержання заявки (письмової або телефонної) та якщо Учасник: - не є виробником продукції, у складі пропозиції необхідно надати документ виробника чи його офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо), який підтверджує, що Учасник уповноважений на реалізацію його продукції, яка є предметом закупівлі; - є виробником – надати довідку в довільній формі, що він є виробником товару, який є предметом цієї закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.