Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 825 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 256 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Роменської міської ради Сумської області |
| ЄДРПОУ: | 04057988 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галина Демиденко |
| Телефон: | +380544853293 |
| E-mail: | tender-romny@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42000, Україна, Сумська область,м.Ромни, бульвар Шевченка,2 |
2 |
Доброго дня!!! Дякуємо за участь у нашій закупівлі. Просимо виправити невідповідність та завантажити гарантійний лист відповідно Додатку 3 пункту 8, а саме : "Товар повинен бути новим, якісним та таким, що не був у використанні (в т. ч. на вітринах), без видимих недоліків, а саме пошкоджень, потертостей, тріщин, подряпин, плям або розводів, також не допускається поставка товару, який пройшов відновлення, оновлення, модернізацію, процес обслуговування або незначний ремонт в якій-небуть частині, естетично або механічно (надати гарантійний лист)."
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.