Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 420 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44474482 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Фещенко |
| Телефон: | +380961611809 |
| E-mail: | ksr.zakup@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 08298, Україна, Київська область,селище міського типу Коцюбинське, вул.Доківська, будинок 2 |
3 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 25.03.2025 р. № 35 с. Коцюбинське Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "МІЛОВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ". 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 10.03.2025 № 27 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі РЕБ Локкі (авто 5 каналів), РЕБ ТОР (мобільний 4 каналів)» (або еквівалент), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-10-010315-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ФОП "МІЛОВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ". У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 15.04.2025 року, для більш ретельної перевірки та аналізу документів наданих Учасником. Під час розгляду другого питання порядку денного: У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП "МІЛОВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ" до 15.04.2025 року. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "МІЛОВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ". відповідно до частини 10 статті 29 Закону. Уповноважена особа Тетяна ФЕЩЕНКО
Відповідно до п.5 Розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник має надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності до Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: Наявність сайту у Виробника, зареєстрованого в Україні з вказаними технічними характеристиками запропонованого Товару та комплектності поставки. Для можливості перевірки технічних характеристик та комплектності Товару, надати гарантійний лист з посиланням на відповідний розділ на сайті Виробника. Наявність сервісного центру для можливості сервісного обслуговування Товару протягом дії гарантійного терміну. Надати гарантійний лист з вказанням актуальної адреси місцезнаходження сервісного центру. Постачальник гарантує проведення навчання користуванням відповідного обладнання. Надати гарантійний лист. Постачальник гарантує наявність працівників відповідної кваліфікації. Надати підтвердження в формі Довідки із зазначенням посади, ПІБ та стажем роботи. Наявність цілодобової служби підтримки. Надати гарантійний лист з вказаними контактним номером телефону, для можливості перевірки вказаної інформації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.