Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 85 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 425 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Овруцька міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04053370 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дембіцька Ганна |
| Телефон: | 380682214918 |
| E-mail: | gstender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11101, Україна, Житомирська область,Овруч, Тараса Шевченка, 31-А |
3 |
Опрацювавши документи тендерної пропозиції ТОВ "ДронХаб" по закупівлі «Купольний РЕБ на авто 4-діапазонний глушник FPV Дронів (380-1080 МГц, 50Вт) антидрон комплекс проти БПЛА, або еквівалент (код ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)» просимо вас усунути наступні невідповідністі. Згідно додатка 2 до тендерної документації учасник повинен надати : - п.3 гарантійний лист що товар, який постачається, не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені; - п.7 гарантійний лист довільної форми, у якому учасник зобов’язується надати якісний товар вчасно, в повному обсязі за адресою замовника; - п.9 гарантійний лист довільної форми, в якому учасник гарантує, що вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені; - п.10 гарантійний лист про те, якщо у разі поставки товару неналежної якості, або виявленні недоліків поставленого товару, Учасник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити товар неналежної якості впродовж 10 днів. Видатки на доставку, пов’язані з усуванням недоліків або заміною неякісного товару несе Постачальник. Згідно додатка 6 до тендерної документації учасник повинен надати лист- згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.