| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 793 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 966 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04396727 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Червякова Катерина |
| Телефон: | 0577427478 |
| E-mail: | rada43750767@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 62416, Україна, Харківська область,селище міського типу Пісочин, вул.Беліменків ім., будинок 2 |
3 |
Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2025, 00:00
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей. Для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, Замовником вимагалось надання для юридичних осіб: протокол засновників та/або наказ про призначення; довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів; довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження іншої особи на право підпису документів тендерної пропозиції. Наразі учасником не було надано необхідних документів. Учасником не було документально підтверджено про строк його тендерної пропозиції. (Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що необхідно підтвердити документально у складі тендерної пропозиції.) Для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції умовами тендерної документації було передбачено надання довідки, яка складена у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, з інформацією про особу яку уповноважено на підписання договору про закупівлю. При наявності у особи, яку уповноважено на підписання договору про закупівлю, обмежень у Статуті (або іншому установчому документі), Учасником обов’язково надається довідка, складена у довільній формі на фірмовому бланку ( у разі наявності) Учасника, про наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень та копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право на підписання договору про закупівлю. Наразі Учасником не було надано окремої довідки яка вимагалась Замовником. Умовами тендерної документації було передбачено надання Учасниками процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій, інших документів на підтвердження відповідності пропозиції Учасника встановленим вимогам відповідно до законодавства, а саме довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника що повинна містити наступну інформацію про статус платника податку: 1. Код згідно з ЄДРПОУ або РНОКПП, дата реєстрації платником податку на додану вартість та індивідуальний податковий номер (вимога встановлена для Учасника, який є платником податку на додану вартість); 2. Код згідно з ЄДРПОУ або РНОКПП, дата обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлена для Учасника, який є платником єдиного податку); 3. Код згідно з ЄДРПОУ або РНОКПП та відповідна інформація у випадку, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування. Наразі у складі тендерної пропозиції Учасника, вищезазначена довідка відсутня. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки та нові або виправлені документи згідно вимог замовника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.