Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 460 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03341305 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Юрій Олександрович Охрименко |
| Телефон: | +380675500678 |
| E-mail: | ochrimenkovodokanal@i.ua |
| Місцезнаходження: | 49001, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
2 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 25.03.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ТОВ "Хладар-Техсоюз" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 35110000-8 - ПРОТИПОЖЕЖНЕ, РЯТУВАЛЬНЕ ТА ЗАХИСНЕ ОБЛАДНАННЯ (ВОГНЕГАСНИКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ІНВЕНТАР) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-02-24-008206-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Геннадій ДЕМЕНІН
Перелік виявлених невідповідностей: Документи учасника можуть бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (PortableDocumentFormat). У разі надання у складі тендерної пропозиції сканованих файлів PDF, а саме довідок в довільній формі та/або по формам (зразкам), запропонованим у тендерній документації, то такі документи повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку* учасника. Документи Учасника (довідки в довільній формі та по формам (зразкам)) у відповідності до Додатку 1 до тендерної документації, що подані у складі тендерної пропозиції і скріплені шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи Учасника, підписані із зазначенням посади, прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, а також завірені печаткою Учасника. Разом з тим, документи (довідки в довільній формі та по формам (зразкам)) у відповідності до Додатку 1 до тендерної документації, подані у складі тендерної пропозиції Учасника, не містять саме підпис уповноваженої особи Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.2 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлені документи (довідки в довільній формі та по формам (зразкам)) у відповідності до Додатку 1 до тендерної документації з підписом саме уповноваженої особи Учасника.
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 11.03.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ФОП "КОСТЕНКО ВОЛОДИМИР ВІТАЛІЙОВИЧ" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 35110000-8 - ПРОТИПОЖЕЖНЕ, РЯТУВАЛЬНЕ ТА ЗАХИСНЕ ОБЛАДНАННЯ (ВОГНЕГАСНИКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ІНВЕНТАР) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-02-24-008206-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Геннадій ДЕМЕНІН
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник відповідно до вимог тендерної документації мав надати: - Довідку в довільній формі (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців) про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). На виконання зазначеної вимоги Учасник надав Довідку (05.03.2025 р. Вих.№ 9с) у редакції, яка не відповідає редакції вимозі Замовника, а саме, в зазначеній Учасником інформації в частині «учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран» відсутня інформація - (крім того, що проживає на території України на законних підставах). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.12 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати оновлену Довідку про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.