Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 380 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 39605452 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Аміров Дмитро Ібрагімович |
| Телефон: | 380445159374 |
| E-mail: | kkdesntender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 15 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
1. Про відміну відкритих торгів. По питанню першому порядку денному: Щодо відміни закупівлі товару за процедурою відкриті торги: Жилет робочий з світловідбиваючим елементом ДК 021:2015 код 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання», номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-21-003409-a (надалі – Закупівля). Під час підготовки тендерної документації уповноваженою особою було допущено технічну помилку у зв’язку з чим перелік документів, які вимагаються Замовником відповідно до пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації не відповідає переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку № 7 до тендерної документації, що не відповідає п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) та порушує вимоги законодавства у сфері публічних закупівель. Виправлення виявлених порушень на етапі визначення переможця відкритих торгів технічно неможливо. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні, - Вирішив: Керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей відмінити відкриті торги на закупівлю товару за процедурою відкриті торги: Жилет робочий з світловідбиваючим елементом ДК 021:2015 код 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання», у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 19-03-2025, 13:45 по 30-03-2025, 00:00
Документи:
згідно оголошеної процедури відкриті торги на закупівлю товару: Жилет робочий з світловідбиваючим елементом ДК 021:2015 код 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання», надано тендерну пропозицію наступним учасником: ТОВ «ВІК СЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 396000,00 грн. з ПДВ найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція. Учасником з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією по закупівлі товару: Жилет робочий з світловідбиваючим елементом ДК 021:2015 код 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» (надалі – Закупівля) за результатом оцінки електронної системи закупівель визначено ТОВ «ВІК СЕРВІС». Учасником надано значну кількість документів. Відповідно до п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) та ч. 10 ст. 29 Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Вирішив: Керуючись п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІК СЕРВІС» по Закупівлі до 11.04.2025 включно та оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.