Поставка товару здійснюється у повному обсязі згідно додатку №1 та №2 до Договору. Доставка товару здійснюється силами і засобами Постачальника. Кінцевий строк (термін) поставки товару: до 30.09.2025 року. 100 % Післяплата. Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 15 календарних днів після надання належним чином оформлених документів на поставлений товар, а саме, видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється впродовж 15 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 800 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А0665 |
| ЄДРПОУ: | 08327157 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орлова Марина Ігорівна |
| Телефон: | +380733180106 |
| E-mail: | tender0665@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 17024, Україна, Чернігівська область,Десна, Десна |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовник відміняє Закупівлю відповідно до пункту 1 частини 17 статті 14 Закону оскільки відсутня потреба в предметі закупівлі, що відповідає технічним вимогам відповідно до оголошеної Закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-02-2025, 11:43
Документи: