Період оскарження умов закупівлі - по 13-02-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 391 644 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 958,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ |
| ЄДРПОУ: | 08571423 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dnuvs.ukr.education |
| Контактна особа: | Наталія Кучер |
| Телефон: | +380967587095 |
| E-mail: | nataliya_kycher@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, будинок 1 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. На виконання вимог п. 13.1. Додатку №5 учасник та п. 1 Додатку №3 Учасник, у складі ТП має надати «1. Авторизаційний лист від виробника (або офіційного представництва виробника в Україні) на комутатори, точки доступу, арочний металодетектор-рамка, турнікети-триподи, бездротові пульти керування турнікетами, LPR BOX, робочу станцію, WEB-система обліку робочого часу, серверні шафи, які пропонуються до постачання Учасником, відповідно до вимог тендерної документації, про підтвердження повноважень учасника на постачання такого обладнання, його подальше технічне обслуговування учасником та підтвердження гарантійних зобов’язань. У листі має бути, перелік запропонованого обладнання та зазначення гарантійного терміну на обладнання та підтвердження наявності сервісного центру (з зазначенням адреси, контактних телефонів) представництва виробника (або офіційного представництва виробника) в Україні).» Відповідний лист (листи) відсутній (ні) у складі ТП Учасника, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.