Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 445 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 229,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський обласний центр олімпійської підготовки зі стрільби стендової" |
| ЄДРПОУ: | 36828685 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дидимус Ольга Анатоліївна |
| Телефон: | 380984970438 |
| E-mail: | o.dydymus@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79006, Україна, Львівська область,Львів, Єрошенка,34 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.1.1 п.1 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник повинен надати: Довідку у довільній чи за встановленою нижче формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю або частково) або за кодом національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою Учасник надає у складі своєї пропозиції довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), однак у даній довідці не зазначена інформація про адресу контрагента, відповідального за виконання умов договору (колонка 5) що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням інформації про адресу контрагента, відповідального за виконання умов договор 2)Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.