Період оскарження умов закупівлі - по 08-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 988 744 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 945 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 25 000 UAH |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
| Контактна особа: | Віталій Поліщук |
| Телефон: | +380487408108 |
| E-mail: | alexbmw220@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надана довідки для підтвердження наявності в Учасника сервісного (-их) центру (-ів), представництва або представника, який забезпечить гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну з адресою і контактним телефоном такого центру або уповноваженого представника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. - наданий лист від офіційного дистриб’ютора виробника запропонованого товару не адресований учаснику та замовнику закупівлі та без гарантії повної поставки товару, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. - не надана порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару вимогам технічного завдання тендерної документації за встановленою формою, чим порушено вимоги пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку що підтверджує наявність сервісного (-их) центру (-ів), представництва або представника, який забезпечить гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну з адресою і контактним телефоном такого центру або уповноваженого представника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування. - з метою підтвердження поставки запропонованого оригінального товару, а саме ІР-відеокамер та ІР-відеореєстраторів надати лист(-и) з гарантією повної поставки товара, зазначеного в тендернії документації від виробника(-ів), або офіційного імпортера(-ів)/дистриб’ютора(-ів) на території України, який буде адресований учаснику та замовнику закупівлі, із зазначенням офіційного статусу Учасника (офіційний представник, дилер, дистриб’ютор, партнер) та номеру даної закупівлі. - для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам, встановленим замовником, учасник повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам технічного завдання тендерної документації за встановленою у пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації формою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.