Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 970 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Навчально-тренувальний центр Хмельницької міської територіальної громади" |
| ЄДРПОУ: | 44693692 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Полукравець |
| Телефон: | +380968990983 |
| E-mail: | kp_ntc_khm@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, пров.Скоблі Олексія Героя України, будинок 1 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
При створенні оголошення було допущено механічну помилку, а саме: при оголошені закупівлі щодо придбання товару «Набої калібру 22lr, 9х21, 223rem, 9х19» уповноваженою особою при розміщені плану закупівлі не вірно було зазначено «очікувану вартість предмету закупівлі». Таким чином дане порушення унеможливило подальше проведення даної процедури закупівлі. На даному етапі закупівлі Замовник не має можливості усунути вказане порушення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 18-02-2025, 09:58 по 01-03-2025, 00:00
Документи:
Учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПА АРМ СПОРТ" (ЄДРПОУ 30307697) не подано документи, які були передбачені у Тендерній документації а саме: 3.4. Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації: На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). В складі тендерної пропозиції був наданий документ, але без зазначення вищевказаних даних. Просимо виправити невідповідності протягом 24 годин. Згідно п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен у складі пропозиції надати:- лист-відгук про якісне постачання товару до кожного договору, що зазначений в довідці», так як даний документ у складі пропозиції відсутній. Просимо надати його та виправити цю невідповідність протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.