Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2025, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Золочівська сільська рада; Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1; 04363538 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Засіб радіо-електронної боротьби (6 діапазонів) (код ДК 021:2015 - 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту). 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки товару: с. Гнідин, Бориспільського району, Київської області. Кількість товару: 1 шт. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 335 640,00 грн. (триста тридцять п’ять тисяч шістсот сорок гривень 00 копійок), з ПДВ. 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 05.03.2025 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 06.02.2025 року до 00год00хв 7) умови оплати: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 банківських днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданої видаткової накладної. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 335 640 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 356,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Золочівська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04363538 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zolochivskarada.gov.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Вакулюк |
| Телефон: | +380679491459 |
| E-mail: | buhgalterzolochivsr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08340, Україна, Київська область,с. Гнідин, вул. Нова, буд. 1 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ "МКТ–КОМЮНІКЕЙШН" Предмет закупівлі: Засіб радіо-електронної боротьби (6 діапазонів) (код ДК 021:2015 - 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту) У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: Інформація про відсутність підстав, визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей, підтверджується учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - інформації (довідки довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відсутності підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, здійснюється щодо кожного такого учасника шляхом подання довідки у довільній формі від кожного учасника об’єднання про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. У разі виявлення Замовником підчас розгляду тендерної пропозиції Учасника у його інформації про відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, помилок (невідповідностей), здійснених при заповненні відповідних електронних полів, Учасник надає довідку в довільній формі для усунення таких невідповідностей в поданій інформації відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки у електронній системі закупівель відсутній механізм виправлення помилок в електронних полях. Недотримання учасником вищезазначених вимог є підставою для його відхилення згідно абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. __________________________________________________________________________ Зразок довідки на підтвердження відсутності підстав, визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей Уповноваженій особі ДОВІДКА про відсутність підстав, визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей Ми, /найменування Учасника/ (далі - Учасник), в особі /Уповноважена особа учасника / підтверджуємо, що Замовник не має підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, передбачених в підпункті 2 пункту 45 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, а саме підтверджуємо відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору в електронній системі закупівель. Підтверджуємо своє право надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, та довести сплату або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків*. ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка (за наявності) прізвище, ініціали Даний документ відсутній, що суперечить п.2 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати довідки на підтвердження відсутності підстав, визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей Уповноваженій особі ДОВІДКА про відсутність підстав, визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей Ми, /найменування Учасника/ (далі - Учасник), в особі /Уповноважена особа учасника / підтверджуємо, що Замовник не має підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, передбачених в підпункті 2 пункту 45 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, а саме підтверджуємо відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору в електронній системі закупівель. Підтверджуємо своє право надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, та довести сплату або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків*. ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка (за наявності) прізвище, ініціали - 3.7. Товар не повинен знаходитися під заставою або під арештом (надати гарантійний лист). Даний документ відсутній, що суперечить пп.3.7. п.3 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати гарантійний лист, що Товар не знаходитися під заставою або під арештом. 3.15. На підтвердження того, що товар не є відновленим та на підтвердження якості товару надати сертифікат AQAP 2310:2017, виданий органом з сертифікації та протокол випробувань на модулі. Даний документ відсутній, що суперечить пп.3.15 п.3 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати надати сертифікат AQAP 2310:2017, виданий органом з сертифікації та протокол випробувань на модулі. Однак подана тендерна пропозиція учасника ТОВ "МКТ–КОМЮНІКЕЙШН" не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.