Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 289 280 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 446,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області |
| ЄДРПОУ: | 08588955 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коцюруба Ірина Олегівна |
| Телефон: | 380683353857 |
| E-mail: | Kotsiuruba92@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46016, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 21 |
4 |
Шановний учасник. Просимо усунути невідповідність до тендерної документації, а саме: .1. Документи які вами подано, офрмлено неналежним чином, оскільки з огляду документів видно, . що підпис та печатка є накладними, тому просимо підписати та поставити мокрі печатки на кожен документ і завантажити у систему. 2.У додатку 1 пункту 1 до тд, вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*: просимо підвантажити аналогічний договір, та заповнити форму 1, так як вимагається. 3.Додатоком 1 п.5 передбачено Згода з умовами проєкту договору, викладеному в Додатку № 6 до Тендерної документації, підписана уповноваженою особою Учасника і скріплена печаткою (для Учасників, які здійснюють діяльність з печаткою) Учасника за вказаною формою довідки: «Ми, (найменування Учасника), надаємо безумовну згоду на укладення договору на умовах, викладених у проєкті договору у Додатку № 6 до Тендерної документації. Якщо ми будемо визначені переможцем та Вами буде прийнято рішення про намір укласти з нами договір про закупівлю, ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог Тендерної документації та нашої пропозиції, але не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Ми, (найменування Учасника), підтверджуємо відсутність обставин нормативного, адміністративного чи будь-якого іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню цього договору. Ми, (найменування Учасника), гарантуємо, що жодним чином не обмежені у своїх правах та повноваженнях на укладення цього договору, повною мірою усвідомлюємо зміст цього договору. Ми підтверджуємо, що маємо на меті реальне настання наслідків, що обумовлені цим договором, та зобов’язуємось добросовісно виконувати узяті на себе зобов’язання».( просимо завантажити даний документ) 4.Надати документ згідно Додатку1 пункту13а саме: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, (якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом). Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.У випадку якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено Законом, Учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням цієї інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.