Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2025, 00:00
закупівля здійснюється для підтримки Збройних сил України
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Стрийської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04055943 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://Stryi-rada.gov.ua |
| Контактна особа: | Сипень Леся Кононівна |
| Телефон: | +380324570433 |
| E-mail: | lesasipen@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,місто Стрий, м.Стрий вул.Шевченка,71 |
4 |
10.02.2025 року ТОВ "БІГРІН" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГРІН" код в ЄДРПОУ 45638061 на закупівлю за предметом Модульний комплекс РЕБ “Писець» (або еквівалент) код ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту, ідентифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-24-009492-a. 10 лютого 2025 року, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БІГРІН", встановлено невідповідність з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідність: 1.Відповідно до пункту 2 розділу 4 Тендерної документації «на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду)». Тендерна пропозиція ТОВ "БІГРІН" не містить згоди від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Згоду на доступ та обробку персональних даних від осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду) Уповноважена особа Леся Сипень
07.02.2025 року ТОВ "СЕРВІС БУДТРАНС" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "СЕРВІС БУДТРАНС" код в ЄДРПОУ 43595676 на закупівлю за предметом Модульний комплекс РЕБ “Писець» (або еквівалент) код ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту, ідентифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-24-009492-a. 07 лютого 2025 року, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СЕРВІС БУДТРАНС", встановлено невідповідність з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідність: 1.Відповідно до п.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати «1.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі(повністю чи частково) чи за кодом ДК 021:2015 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Но-мер та дата договору Пред-мет дого-вору Повне наймену-вання контраген-та, з яким укладено договір Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору Інформація про виконання договору 1 2 1.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: -оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно абз.2 п.3.2 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.» Учасник не надав ні одного з цих документів. 2.Відповідно до п.3.1. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження повноважень посадової особи / представника учасника щодо підпису документів пропозиції та підтвердження правомочності особи/осіб на укладення договору учасник надає : «1) Копія одного з таких документів, що підтверджує повноваження особи, яка підписує пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю*: - виписка з протоколу загальних зборів учасників (засновників) або копія протоколу загальних зборів учасників (засновників), - наказ про призначення, - довіреність або доручення, - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 2) Копія статуту або іншого установчого документа в останній редакції (надається виключно Постачальниками, які за правовим статусом є юридичними особами). У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту, необхідно надати документ учасника з інформацією про здійснення діяльності на підставі модельного статуту.» Учасник не надав ні одного з цих документів. 3.Відповідно до п.3.2. «Відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності)» розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає: «Для платників податку на додану вартість (ПДВ): - сканована з оригіналу копія витягу з реєстру платників ПДВ (свідоцтво платника ПДВ). Для платників єдиного податку: - сканована з оригіналу копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У випадку, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.» Учасник такого документу не надав. 4. Відповідно до п.3.4. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає інформацію за вказаною формою: Учасник такого документу не надав. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів). 2. Оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. 3. Копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 4. Копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю. 5. Копію статуту або іншого установчого документа. 6. Скановану з оригіналу копію витягу з реєстру платників ПДВ або копію витягу з реєстру платників єдиного податку. 7. Форму «Загальні відомості про учасника». Уповноважена особа Леся Сипень
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.