Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 230 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 150 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04051327 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кучинський Андрій Євгенович |
| Телефон: | 380332777916 |
| E-mail: | TENDER@LUTSKRADA.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19 |
2 |
Відповідно додатку 5 Тендерної документації пункту 10 передбачається наявність сервісного центру для можливості сервісного обслуговування Товару протягом дії гарантійного терміну. Учасник повинен надати гарантійний лист з вказанням актуальної адреси місцезнаходження сервісного центру. Натомість у складі тендерної пропозиції Учасник надав гарантійний лист без зазначення актуальної адреси місцезнаходження сервісного центру. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист з вказанням актуальної адреси місцезнаходження сервісного центру.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.