Період оскарження умов закупівлі - по 10-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 931 061 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 655,31 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 118 621,22 UAH |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40108955 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Губіна |
| Телефон: | +30577275359 |
| E-mail: | n.gubina@hk.police.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено наступне. 1) Відповідно до вимог п. 1.3 Розділу ІІІ тендерної документації документи тендерної пропозиції завантажуються учасниками в електронну систему закупівель у вигляді електронних документів або у вигляді кольорових сканкопій із накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Відповідно до вимог п. 1.4 Розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів тендерної пропозиції у вигляді електронних документів або кольорових сканкопій із накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію. В порушення зазначених вимог Учасником завантажені в електронну систему документи тендерної пропозиції із накладенням удосконаленого електронного підпису (УЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. Згідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Виправлення вищевказаних невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, відповідно застосування зазначеного механізму виправлення невідповідностей за 24 години є правомірним та таким, що передбачене Законом та Особливостями. Зважаючи на вищевикладене, для виправлення зазначених невідповідностей учасник ТОВ «УНИФОРМА» має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнені/нові інформацію та/або документи із накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів) на тендерну пропозицію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.