Період оскарження умов закупівлі - по 27-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 61 885 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 309,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Бородянської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 43078651 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://otg.osvitabor.gov.ua |
| Контактна особа: | Бадічко Юлія Василівна |
| Телефон: | +380457751241 |
| E-mail: | osvitabsr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226 |
3 |
У зв’язку з необхідністю звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі наданого Замовнику права частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: «Індивідуальне обмундирування та допоміжне екіпірування (прилади) для забезпечення викладання предмета «Захист України» за кодом ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-22-001601-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та необхідності проведення детального розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 на відповідність її вимогам Тендерної документації.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Індивідуальне обмундирування та допоміжне екіпірування (прилади) для забезпечення викладання предмета «Захист України» за кодом ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування», затвердженої рішенням уповноваженої особи Бадічко Ю.В (протокол №20/12/24-002 від 20 грудня 2024 р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що учасники надають тендерну пропозицію, згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Додатком 2 до Тендерної документації встановлено застереження, що учасник подає тендерну пропозицію на фірмовому бланку та не повинен відступати від змісту даної форми. Пунктом а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю: а) Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів, податкову декларацію. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено наступне: У кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. Пунктом 4 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних, з датою не раніше дати оголошення даної закупівлі. Пунктом 10 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають лист-згоду на збір та обробку персональних даних учасника, згідно з Додатком № 5 тендерної документації. Пунктом 13 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають погодження учасника про постачання товару, з можливістю відстрочки платежу за поставлений товар до 180 днів. Пунктом 1 Додатку №3 до Тендерної документації встановлено, що учасники для підтвердження відповідності запропонованої Учасником товару вимогам Замовника повинні надати гарантійний лист про те, що зобов’язується надати паспорти (сертифікати) якості, що підтверджуватимуть відповідність товару вимогам Замовника щодо технічних, якісних та інших характеристик товару, що закуповується, які містяться у цьому додатку, або висновки СЕС, або декларації виробника або паспорт товару та гарантійний талон на товар. Пунктом 6 Додатку №3 до Тендерної документації встановлено, що учасники для підтвердження відповідності товару технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником, учасник повинен буде поставити товар разом з документами, що засвідчують якість та безпеку товару надають гарантійний лист у складі тендерної пропозиції про те, що відповідні документи будуть надані Замовнику в момент постачання відповідного товару визначеного в технічній специфікації по даній закупівлі. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ -ПІДПРИЄМЦЯ КУТЕНКОВОЇ ОЛЬГИ ОЛЕКСАНДРІВНИ #2974300628 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Індивідуальне обмундирування та допоміжне екіпірування (прилади) для забезпечення викладання предмета «Захист України» за кодом ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-22-001601-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, оскільки форма не містить повної інформації щодо банківських реквізитів (не зазначено рахунків), що не відповідає застереженню встановленому в даному додатку №2 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми. Учасник не надав погодження учасника про постачання товару, з можливістю відстрочки платежу за поставлений товар до 180 днів, при цьому учасником надано лист №65 від 28.12.24, який містить інформацію про постачання товару до 20.12.2024р. та відстрочкою до 90 днів, а також надано лист №76 від 28.12.2024р. з відстрочкою оплати до 50 днів. Учасник надав лист-згоду на збір та обробку персональних даних учасника з датою документа 30.09.2024р. за вих.№98 від 28.12.2024р. Учасник не надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних, з датою не раніше дати оголошення даної закупівлі та не надав лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. Учасник не надав річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан) та звіт про фінансовий результат, звіт про рух грошових коштів, які повинні бути підписані власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчені нею із застосуванням електронного підпису та не надав квитанцію про їх подання та не надав фінансову звітність за останній звітній період (3 квартал 2024 року чи за грудень 2024 року) та не надав квитанцію про їх подання. Учасник не надав у випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається вищезазначена фінансова звітність за рік чи останній звітний період (3 квартал 2024 року чи за грудень 2024 року) у формі балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансовий результат та звіті про рух грошових коштів, листа-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про не складання такої звітності. Учасник не надав гарантійний лист про те, що зобов’язується надати паспорти (сертифікати) якості, що підтверджуватимуть відповідність товару вимогам Замовника щодо технічних, якісних та інших характеристик товару, що закуповується, які містяться у цьому додатку, або висновки СЕС, або декларації виробника або паспорт товару та гарантійний талон на товар. Учасник не надав гарантійний лист у складі тендерної пропозиції про те, що відповідні документи будуть надані Замовнику в момент постачання відповідного товару визначеного в технічній специфікації по даній закупівлі. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції або були надані та по яким встановлені невідповідності, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.