Період оскарження умов закупівлі - по 24-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 971 450 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 857,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://e-forest.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Герасименко Наталія Олександрівна |
| E-mail: | Nataliia.Gerasymenko@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
ПРОТОКОЛ №108 РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Керуючись вимогами статті 11 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості) та Наказу ДП «Ліси України» від 05.03.2025 №516 14.03.2025 м. Київ Порядок денний: 1. Про відміну відкритих торгів у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель про відміну відкритих торгів. Розгляд питань: 19 грудня 2024 року оголошено закупівлю товару ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання «Пожежні модулі» очікуваною вартістю 4 971 450,00 грн. На участь у закупівлі подано пропозицію ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ-БЕЗПЕКИ" з ціною 4 959 000,00 грн. Протоколом уповноваженої особи №23 від 09.01.2025 ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ-БЕЗПЕКИ" визначено переможцем. Повідомлення про намір укласти договір опубліковано в електронній системі закупівель 09.01.2025. Згідно з абзацом четвертим 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Протоколом уповноваженої особи від 24.01.2025 №20 строк на укладання договору продовжено до 60 днів у зв’язку з необхідністю оформлення договору, перевірки достовірності інформації, яку надав переможець та погодження договору з підрозділами Замовника. Кінцевим строком укладання договору є 10.03.2025 року. Натомість у визначені законодавством строки договір не був укладений. Враховуючи викладене, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме порушення строків укладання договору, що визначені в абзаці четвертому пункту 49 Особливостей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити закупівлю ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання «Пожежні модулі» відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Оприлюднити інформацію про відміну закупівлі в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Яна КАСЬЯН
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 14-03-2025, 18:24 по 25-03-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
19 грудня 2024 року оголошено закупівлю товару ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання «Пожежні модулі» очікуваною вартістю 4 971 450,00 грн. На участь у закупівлі подано пропозицію ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ-БЕЗПЕКИ" з ціною 4 959 000,00 грн. Протоколом уповноваженої особи №23 від 09.01.2025 ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ-БЕЗПЕКИ" визначено переможцем. Повідомлення про намір укласти договір опубліковано в електронній системі закупівель 09.01.2025. Згідно з абзацом четвертим 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Протоколом уповноваженої особи від 29.01.2025 №32 строк на укладання договору продовжено до 60 днів у зв’язку з необхідністю оформлення договору, перевірки достовірності інформації, яку надав переможець та погодження договору з підрозділами Замовника. Кінцевим строком укладання договору є 10.03.2025 року. Натомість у визначені законодавством строки договір не був укладений. Враховуючи викладене, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме порушення строків укладання договору, що визначені в абзаці четвертому пункту 49 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-03-2025, 18:15
Документи:
Відповідно до пункту 36 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Розгляд тендерної пропозиції Учасника в Закупівлі почався 27.12.2024, відтак є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 24.01.2025 у зв’язку з потребою детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, а також зважаючи на пункт 43 Особливостей, що у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.1. Розділу III Тендерної документації, документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). В ході розгляду наданих Учасником документів у складі тендерної пропозиції, встановлено, що ряд документів не є електронними документами та при цьому не завірені належним чином у відповідності з вимогами Замовника, а саме: - Наказ № 01-к від 26.02.2019 на призначення директора Бобовського І.І., - Рішення загальних зборів учасників про призначення директора №1/2019 від 25.02.2019; - Аналогічний договір (Договір поставки № 1405/24 від 14.05.2024). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: вище перелічені документи у формі електронного документу або засвідчені підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитку печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.