Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Шевцова |
| Телефон: | +380617086970 |
| E-mail: | tender_uon@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
2 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в якій некоректно зазначена інформація стосовно контактної особи. 2. У складі тендерної пропозиції надана Анкета учасника, в якій значена неповна інформація, а саме, відсутній код ЄДРПОУ. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої Анкети учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.