Період оскарження умов закупівлі - по 05-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 420 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Луганській області |
| ЄДРПОУ: | 44082150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юров Денис Юрійович |
| Телефон: | +380633797017 |
| E-mail: | duaudit@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 93401, Україна, Луганська область,Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72 |
1 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «13» грудня 2024р. № 44 м. Київ Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості), Положення про уповноважених осіб, відповідальних за організацію та проведення закупівель Головного управління ДПС у Луганській області, затвердженого Наказом Головного управління ДПС у Луганській області від 05.12.2022 № 82 (зі змінами), керуючись частиною 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), у зв’язку з великим обсягом документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЕЛЛ′КОМ», закупівлі за предметом «Протигаз» код 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-11-26-019444-a), прийнято рішення про таке: 1. Подовжити строк розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЕЛЛ′КОМ» до 20 робочих днів. Визначити останній день розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЕЛЛ′КОМ» - 03.01.2025 року. 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення закупівель Денис ЮРОВ
1. Надати довідку – підтвердження щодо усвідомлення учасником змісту тендерної документації та згоди з вимогами, які викладені Замовником у тендерній документації, яка передбачається п.1. «Процедура надання роз'яснень щодо тендерної документації» розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз`яснень до тендерної документації» тендерної документації (далі - ТД). 2. На вимогу п.2 Додатку 4 до ТД, необхідно надати витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), який повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів (не раніше – 26.11.2024). Учасником надано витяг з ЄДР від 14.08.2024. Необхідно надати витяг/виписку з ЄДР, який буде відповідати вимогам ТД. 3. На вимогу п.9 Додатку 4 до ТД, у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та/або не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. Тобто учасник повинен надати Витяг з реєстру платників єдиного податку або відповідну довідку з поясненнями та обґрунтуваннями. 4. На вимогу п.11 Додатку 4 до ТД, учасник мав надати довідку у довільній формі від щодо відображення актуальної інформації у державних інформаційних ресурсах, базах, звітах, реєстрах станом на дату подачі тендерної пропозиції, якщо таке відображення передбачене чинним законодавством. Необхідно надати відповідну довідку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.