Період оскарження умов закупівлі - по 28-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 170 420 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 852,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38255196 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Землякова |
| Телефон: | +380962109105 |
| E-mail: | mtzkmu@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50005, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Каховська, буд. 38 |
0 |
Згідно п.43. Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Згідно додатка 4 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі з поясненнями про можливість здійснювати господарську діяльність без печатки. Довідка відсутня. Прошу виправити невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.