Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 188 190 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 881,90 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 42789136 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Аліна Корзун |
Телефон: | +380674112559 |
E-mail: | tmo2_alina@ukr.net |
Місцезнаходження: | 10004, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
1 |
Учасник повинен додати: 1. Гарантійний лист про те, що строк обслуговування товару, запропонованого Учасником, повинен становити не менше 36 (тридцять шість) місяців, товар повинен бути новим, таким, що раніше не експлуатувався та не використовувався, відповідно до вимог п.3 Розділу ІІ. Загальні вимоги Додатку 3 до тендерної документації та Додатку 2.1. до тендерної документації. 2. Гарантійний лист - Підтвердження про те, що доставка буде проведена за рахунок Учасника відповідно до вимог п.4 Розділу ІІ. Загальні вимоги Додатку 3 до тендерної документації та Додатку 2.1. до тендерної документації. 3. Гарантійний лист про те, що термін поставки буде не пізніше, ніж 5 календарних днів з дня підписання договору, відповідно до вимог п.6. Розділу ІІ. Загальні вимоги Додатку 3 до тендерної документації та Додатку 2.1. до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.