Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 45 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02142325 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Мороз |
| Телефон: | +380980344537 |
| E-mail: | juliatenderkr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
2 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1) Відповідно до Технічного завдання Додаток №3 до тендерної документації, Учаснику для підтвердження запропонованого товару в складі пропозиції необхідно зазначити назву запропонованої Учасником товару, яка повинна співпадати в усіх документах, поданих для участі у процедурі закупівлі, в тому числі на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі. Учасником в складі пропозиції на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, не надано жодних документів. Учаснику, на виконання Технічного завдання Додаток №3 до тендерної документації необхідно надати документи, щодо підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.