Період оскарження умов закупівлі - по 12-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 915 750 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 578,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони у Волинській області |
| ЄДРПОУ: | 40108803 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Тимко |
| Телефон: | +380667010583 |
| E-mail: | upozakup@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 37 |
0 |
Відповідно до ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням ч. 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей зі здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВЕРТУС" замовником виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, зокрема на вимоги, встановлені в Додатку 1 до тендерної документації, а саме в в п. 5, в Переліку інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, а саме в п. 5.5.: Учасник мав використати «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації», - Учасник підписав свою тендерну пропозицію Удосконаленим електронним підписом (УЕП). Перелік документів та/або інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності: 1. Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.